Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/12/2021.

Specjalista z językiem niemieckim - 100% zdalnie

Wroclaw, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista z językiem niemieckim - 100% zdalnie
Wroclaw
NR REF.: 1153847

Twoja nowa firma:
amerykańska firma z branży e-commerce zajmująca się sprzedażą mebli i produktów dla domu


Zakres obowiązków:
- obsługa klientów w obszarze zamówień i zwrotów produktów
- generowanie formularzy 
- udzielanie informacji dot. oferty produktowej
- kontakt mailowy i telefoniczny w języku niemieckim


Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2+)
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)


Mile widziane:
- doświadczenie w obsłudze klienta


Benefity:
- prywatna opieka medyczna
- multisport


Praca:
- 100% zdalnie
- 3-tygodniowe szkolenie wdrażające
- pierwsza umowa na 6 miesięcy

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/10/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry