Numer oferty: StPr/25/0571
I. Zadania główne:
1) prowadzenie dzienników częściowych budżetu powiatu i jednostki budżetowej Starostwa,
2) przetwarzanie danych księgowych w systemach informatycznych z zachowaniem ochrony zbiorów ksiąg rachunkowych,
3) stosowanie właściwej dekretacji na dowodach księgowych,
4) współudział w rozrachunkach z budżetami, pracownikami i przygotowywanie dokumentów do windykacji należności,
5) dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
6) zapewnienie właściwej i terminowej realizacji rozliczeń zadań własnych i zleconych,
7) prowadzenie na bieżąco dzienników częściowych i analityki do ksiąg syntetycznych,
8) uczestnictwo w realizacji programów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
9) prowadzenie dziennika częściowego budżetu powiatu dotyczącego należności dla Skarbu Państwa i rozliczenie dochodów zgromadzonych z budżetem Powiatu i Skarbu Państwa,
10) prowadzenie dziennika częściowego Starostwa dla dochodów pozyskiwanych na rzecz Skarbu Państwa z tytułu trwałego zarządu, użytkowania wieczystego, przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności, należności na rzecz Skarbu Państwa z tytułu innych ustaw,
11) ewidencja analityczna i syntetyczna dochodów Skarbu Państwa,
12) ewidencja analityczna dla dochodów uzyskiwanych przez Starostwo z tytułu realizacji ustawy o gospodarce nieruchomościami,
13) dokonywanie rozrachunków z budżetem państwa z tytułu podatku od towarów i usług VAT,
14) dokonywanie rozrachunków z innymi budżetami z tytułu podatku od nieruchomości, podatku rolnego, opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
15) wystawianie faktur VAT, rachunków, not księgowych, not korygujących itp.,
16) prowadzenie rozliczeń zużycia paliwa pojazdu służbowego Starostwa,
17) należyta i terminowa ściągalność należności na rzecz Skarbu Państwa,
18) należyta i terminowa ściągalność należności na rzecz budżetu powiatu z tytułu ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych oraz ustawy o gospodarce nieruchomościami, a także innych ustaw,
19) rozliczanie VAT naliczonego i VAT należnego z Urzędem Skarbowym prowadzenie rejestrów VAT,
20) uczestnictwo w opracowywaniu pism wydziału,
21) współdziałanie z jednostkami budżetowymi powiatu,
22) współdziałanie z bankiem prowadzącym obsługę bankową budżetu powiatu oraz urzędami i instytucjami stanowiącymi bliskie otoczenie powiatu,
23) wykonywanie innych czynności powierzonych przez Skarbnika Powiatu,
24) wykonywanie zadań zleconych przez Starostę.
II. Zadania okresowe
1) przygotowywanie okresowych rozliczeń, ocen, analiz, informacji dotyczących dochodów jednostki budżetowej Starostwa,
2) współuczestnictwo w przygotowaniu okresowych rozliczeń, ocen, analiz, informacji dotyczących Powiatu,
3) sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i statystycznej w okresach wymaganych prawem,
4) udział w inwentaryzacji składników majątkowych w terminach określonych prawem,
5) udział w dokonywaniu wyceny aktywa i pasywa na dzień bilansowy oraz ustalaniu wyniku finansowego wg określonych procedur,
6) uczestnictwo w czynnościach związanych z zamknięciem ksiąg rachunkowych w okresach miesięcznych, kwartalnym i rocznym prowadzonych dzienników częściowych.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1)podpisany list motywacyjny,2)podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,3)podpisane oświadczenie z art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (dane osobowe osoby ubiegającej się o zatrudnienie),4)podpisane oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,5)podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,6)podpisane oświadczenie o posiadanym obywatelstwie,7)podpisane oświadczenie o znajomości obsługi komputera, urządzeń biurowych, programu MS Office,8)podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną,9)kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje (poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej ze stron),10) posiadane referencje, o ile kandydat nimi dysponuje (kopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej ze stron),11) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego, które ubiegają się o zatrudnienie na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa):a) certyfikat znajomości języka polskiego poświadczający zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim ogólnym lub zaawansowanym, wydany przez Państwową Komisję Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej ze stron),b) dokument potwierdzający ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej ze stron),c) świadectwo dojrzałości uzyskane w polskim systemie oświaty (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej ze stron),d) świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości (kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez kandydata na każdej ze stron).Informacja: Formularze oświadczeń znajdują się na stronie https://bip.powiat-nowomiejski.plWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:a) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie lub pocztą na adres Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Rynek 1 z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty w Wydziale Budżetu i Finansów (wszystkie wymagane dokumenty muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem), lubb) drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty w Wydziale Budżetu i Finansów na adres URI skrytki: /spnml/ESP lubc) drogą e-doręczeń z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty w Wydziale Budżetu i Finansów na adres AE:PL-91101-88617-BHRBJ-33Ofertę, o której mowa w lit. b i c należy przesłać w postaci zaszyfrowanego (zabezpieczonego hasłem) katalogu. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być opatrzone podpisem elektronicznym (podpis osobisty, zaufany lub kwalifikowany). Hasło należy wysłać pocztą elektroniczną na adres: org@powiat-nowomiejski.pl z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty w Wydziale Budżetu i Finansów. Hasło należy przesłać najpóźniej w terminie do 11 lipca 2025 r.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE w tym o warunkach selekcji końcowej umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej https://bip.powiat-nowomiejski.pl oraz tablicy informacyjnej w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Rynek 1, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.