poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
Specjalista w Wydziale Sprzedaży
Zakres obowiązków:
- Analizowanie lokalnych rynków nieruchomości oraz współpraca z rzeczoznawcami majątkowymi
i agencjami nieruchomości w celu wyboru optymalnej dla danej nieruchomości strategii sprzedaży. Organizacja procesów sprzedaży poprzez ich dostosowanie do aktualnej sytuacji rynkowej. - Przygotowanie, organizacja i prowadzenie postępowań na sprzedaż nieruchomości zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, procedurami wewnętrznymi i wytycznymi w trybach przetargów i rokowań, w trybach nie wymagających przetargów lub rokowań oraz z w trybach bezprzetargowych na rzecz JST. - Opracowywanie wymaganych przepisami i procedurami wniosków do Dyrektora Oddziału, Dyrektora Biura Obrotu Nieruchomościami, Zarządu PKP S.A., Rady Nadzorczej PKP S.A., ministra właściwego ds. transportu i ministra właściwego do spraw Skarbu Państwa w sprawie zbycia, nabycia lub zamiany nieruchomości.
- Analizowanie, wnioskowanie i współdziałanie w zakresie sprzedaży nieruchomości prowadzonej przez jednostki zewnętrzne, w tym dokonywanie analizy potencjału nieruchomości oraz ustalenie najbardziej optymalnego trybu zbycia.
- Opracowanie zasad promocji przeznaczonych do sprzedaży komercyjnej oraz prowadzenie aktywnej sprzedaży nieruchomości w tym m.in. poprzez platformę internetową; sporządzanie ofert
i przedstawienie ich klientom, utrzymywanie stałych kontaktów z obecnymi i potencjalnymi klientami. - Współpraca ze spółkami Grupy PKP S.A, celem ustalenia zbędności nieruchomości dla potrzeb PKP, określenia ewentualnych służebności zabezpieczających interesy PKP S.A.
- Prowadzenie i stałe aktualizowanie bazy danych lokalnych podmiotów mogących
być zainteresowanych zakupem nieruchomości PKP S.A. - Zlecanie wycen wartości rynkowej nieruchomości zgodnie z wytycznymi oraz ich weryfikacja.
- Prowadzenie spraw sprzedaży środków trwałych należących do PKP S.A., a umiejscowionych
na obcych gruntach. - Prowadzenie zadań posprzedażowych zgodnie z przepisami i wytycznymi,
w tym m. in. publikowanie rozstrzygnięć na stronach internetowych, powiadamianie właściwych komórek Oddziału, Centrali PKP S.A. i spółek Grupy PKP o sprzedaży nieruchomości. - Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości sprzedaży.
- Prowadzenie wymaganej dokumentacji spraw wg obowiązujących procedur i wytycznych, właściwe jej przechowywanie i archiwizowanie.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie mile widziane z zakresu gospodarki i obrotu nieruchomościami
- Kreatywność zawodowa
- Komunikatywność
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- umowę o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- pracę w firmie z bogatymi tradycjami
- szeroki pakiet świadczeń pozapłacowych
Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do przesłania aplikacji
za pomocą przycisku
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Informujemy, że potwierdzeniem przyjęcia Państwa aplikacji jest otrzymanie maila zwrotnego.
Nadesłanych ofert nie zwracamy.