Numer oferty: StPr/25/7321
1. Obsługa zgłoszeń i reklamacji.
2. Kontakt z klientem.
3. Przygotowanie odpowiedzi na zgłoszenia.
4. Współpraca z pozostałymi działami w ramach struktury Spółki.
5. Kreowanie nowych rozwiązań w procesie obsługi klienta.
6. Współpraca z Punktami Obsługi Klienta.
Dni i godziny czasu pracy według ustaleń z pracodawcą.
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: RÓWNA 19/21, 80-067 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji zapraszamy do złożenia CV na adres e-mail: rekrutacja@innobaltica.pl do dnia 3 października 2025 roku. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.Prosimy o zawarcie w CV następującej klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej aplikacji, w tym także na potrzeby przyszłych rekrutacji organizowanych przez InnoBaltica Sp. z.o.o.Więcej informacji dla kandydatów do pracy: https://innobaltica.pl/innobaltica/dla-kandydatow-do-pracy/Zgodnie z Ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Spółce opracowano Procedurę dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych. Informacje na temat procedury znajdują się https://innobaltica.pl/innobaltica/sygnalisci-zgloszenia-wewnetrzne/
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.