Numer oferty: StPr/22/1990
Wykonywanie zadań wynikających z funkcji zarządcy drogi zgodnie z ustawą o drogach
publicznych, o których mowa w art. 20 ustawy, w zakresie związanym z planowaniem oraz
z przeprowadzaniem inwestycji,
2. Nadzór nad opracowaniem dokumentacji projektowej dróg powiatowych.
3. Koordynacja prac związanych z przebudową dróg powiatowych, w szczególności realizowanych
w ramach zadań dofinansowanych z funduszy zewnętrznych (Unijnych, Rządowych).
4. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych, w tym unijnych, jak również prowadzenie całości spraw dotyczących wniosku od przygotowania, poprzez wypełnienie, realizację oraz zakończenie i rozliczenie
wniosku i inwestycji.
5. Współudział w opracowywaniu dokumentacji przetar gowej na roboty budowlano-drogowe oraz dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw.
6. Prowadzenie całości spraw związanych z opracowaniem dokumentacji dla zadań
inwestycyjnych dróg powiatowych administrowanych przez PSD w Olsztynie.
7. Przygotowanie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia publicznego, załączników technicznych oraz wyceny jego wartości. Przygotowanie wniosków zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień publicznych w PSD.
8. Przygotowanie specyfikacji wykonania i odbioru robót, kosztorysów inwestorskich dla potrzeb zleconych robót drogowych.
9. Nadzór nad opracowaniem projektu budowlanego przez wykonawców zewnętrznych .
10. Współudział przy wyborze inspektora nadzoru.
11. Pełnienie nadzoru ze strony Zamawiającego oraz dokonywanie odbioru robót i usług zleconych przez PSD w Olsztynie.
12 . Udział w odbiorach robót drogowych prowadzonych na drogach powiatowych wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów.
13. Organizowanie przeglądów gwarancyjnych i odbiorów pogwarancyjnych wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów wynikających z zawartych umów.
14. Współudział w rozwiązywaniu problemów związanych z drogam i powiatowymi
administrowanymi przez PSD w Olsztynie, zgłaszanych przez mieszkańców gmin powiatu oraz innych użytkowników. Prowadzenie w tym zakresie korespondencji.
15. Współudział w przygotowywaniu projektów porozumień i umów, w tym umów w zakresie udzielania dotacji innym jednostkom samorządu terytorialnego zawieranych pomiędzy
Powiatem Olsztyńskim, a gminami w zakresie inwestycji dro gowych.
16. Prowadzenie dokumentacji w zakresie przygotowania, realizacji, rozliczenia aż do całkowitego wypełnienia obowiązków wynikających z zawartych umów dotyczących prowadzonych
inwestycji i umów o dofinansowanie. Rozliczanie poniesionych nakładów inwestycyjnych na efekty majątkowe, sprawdzanie pod względem merytorycznym faktur.
17. Sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych dotyczących inwestycji drogowych .
18. Merytoryczny udział w rozliczaniu dotacji.
19. Współpraca przy sprawdzaniu dokumentacji projektowej na roboty drogowe , wykonywane przez wykonawców zewnętrznych, pod względem jej kompletności i zgodności z
obowiązującymi przepisami oraz zawartymi umowami.
20. Udział w komisjach powoływanych przez Dyrektora PSD.
21. Udział w sporządzaniu planów udzielania zamówień publicznych.
22 . Zastępstwo za pracownika działu podczas jego nieobecności
Godziny pracy 7-15
Szczegóły oferty na stronie: https://psd.olsztyn.pl/system/obj/604_Ogloszenie_o_naborze_DO.110.5.2022.pdf
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Cementowa 3, 10-429 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Szczegóły oferty na stronie: https://psd.olsztyn.pl/system/obj/604_Ogloszenie_o_naborze_DO.110.5.2022.pdf
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.