Opis stanowiska pracy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW NA STANOWISKU PRACY:

• kompleksowe prowadzenie spraw-zleceń na usługi dotyczące wykonywania zabudowy meblowej, rolet, żaluzji dla Jednostek Uczelni (przygotowanie warunków postępowań przetargowych; zapytań ofertowych, istotnych postanowień umownych; sporządzanie projektów umów, zleceń zewnętrznych; bieżąca obsługa spraw; sprawdzanie i weryfikacja wycen i kalkulacji ofertowych; odbiór wykonanych robót/usług; rozliczenie wykonanych robót/usług; bieżący monitoring wydatkowania/limitu umów w tym zakresie),
• rozeznanie rynku w zakresie usług, robót budowlanych, szacowanie wartości robót na podstawie rozeznania rynku; sporządzanie wycen/szacunków do planów remontowych,
• sporządzanie zapytań ofertowych i ocena/opinia ofert z zakresu powierzonego przez Kierownika Działu,
• prowadzenie Książek Obiektu Budowlanego w zakresie powierzonym przez Kierownika,
• organizowanie i wykonywanie prac kancelaryjnych Działu: (m.in. przyjmowanie, rejestracja i rozdział zleceń inwestycyjnych i remontowych; prowadzenie rejestrów: zleceń inwestycyjnych i remontowych, umów tworzonych przez Dział, pism przychodzących i wychodzących, dokumentacji technicznej wraz z archiwizacją tej dokumentacji, dokumentacji spraw prowadzonych w Dziale wraz z archiwizacją tej dokumentacji, kontrahentów, dostawców, wykonawców; organizowanie, monitoring dostępności materiałów biurowych, eksploatacyjnych w Dziale),
• sporządzanie umów na usługi oraz prace realizowane przez Dział,
• przygotowanie pism wychodzących z zakresu powierzonego przez Kierownika,
• obsługa korespondencji,
• prowadzenie ksiąg inwentarzowych wraz z ewidencją majątku w Kwesturze - zgodnie
z obowiązującymi w Uczelni zasadami i regulaminami.

Wymagania

NIEZBĘDNE WYMAGANIA W ZAKRESIE KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI:

• wykształcenie: minimum średnie techniczne,
• doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole,
• komunikatywność i dyspozycyjność,
• obsługa komputera, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
• samodzielność, inicjatywa.

DODATKOWE WYMAGANIA:

• szybkość dostosowania się do nowych wyzwań i zadań,
• znajomość ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• podejście analityczne,
• rzetelność i terminowość.

OFERUJEMY:

- umowę o pracę,
- stałe wynagrodzenie,
- dodatek stażowy, premia,
- świadczenia z ZFŚS,
- niezbędne narzędzia pracy,
- szanse związane z rozwojem Uczelni.

WYMAGANE DOKUMENTY:

- kwestionariusz (CV),
- list motywacyjny,
- inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności wymagane na danym stanowisku  pracy,
- podpisane dokumenty związane z ochroną danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (ze strony UP Kraków: zakładka: pracownik/oferty pracy/praca/dokumenty do pobrania).

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zastrzega sobie prawo do powiadomienia o zakwalifikowaniu do dalszych etapów naboru jedynie wybranych kandydatów, a także do niewyłonienia kandydatury do zatrudnienia. Kandydat, który nie został wyłoniony w procesie rekrutacji zobowiązany jest do odbioru dokumentów w Dziale Spraw Pracowniczych w terminie 30 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu. Po tym terminie dokumenty nieodebrane ulegną komisyjnemu zniszczeniu.

 

Prezentacja firmy

Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie jest ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Premie, dodatki:
premia, dodatek za staż pracy.
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi