Opis stanowiska pracy
- Rozpocznij nowy rok pracą z VEO Worldwide Services!
VEO Worldwide Services specjalizuje się w dostarczaniu usług B2B na arenie międzynarodowej.
Posiadamy 12 biur zlokalizowanych w Polsce, Bułgarii, Rumunii, Mołdawii, Tunezji, na Ukrainie i na Cyprze. Proponujemy Ci pracę w naszym polskim oddziale handlowym w centrum Katowic.
- Aktualnie poszukujemy specjalistów do działu handlowego w Katowicach
- Praca i szkolenie rozpoczęłyby się z początkiem Nowego roku.
Czego oczekujemy?:
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- Znajomość języka niemieckiego, czeskiego, słowackiego lub chorwackiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikacje w kontaktach biznesowych (minimum B2).
- Predyspozycji do negocjacji i otwartości w komunikacji;
Co będzie twoim zadaniem na co dzień?:
- Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, również w językach obcych;
- Dokonywanie transakcji zakupowych lub sprzedażowych i realizowanie celów handlowych, zgodnie z ustalonymi procedurami;
- Przygotowywanie dokumentów handlowych;
- Monitorowanie realizacji zamówień;
Co oferujemy w zamian?:
- Zatrudnienie na pełen etat, w oparciu o umowę o pracę już od pierwszego dnia szkolenia;
- 4 tygodniowe szkolenie wstępne z zakresu negocjacji i obsługi oprogramowania firmowego oraz opiekę mentora po szkoleniu;
- Atrakcyjne podstawowe wynagrodzenie, bazujące na doświadczeniu i umiejętnościach + comiesięczne prowizje uzależnione od wyników;
- Benefity: multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, kursy językowe;
- Krajowe i zagraniczne wyjazdy na szkolenia, targi dostawców i spotkania biznesowe;
- Brak formalnego dress codu oraz swobodną atmosferę w miejscu pracy w centrum Katowic;
Wymagania
- Dołącz do nas i rozpocznij szkolenie już z początkiem Stycznia!
Prezentacja firmy
VEO Worldwide Services jest międzynarodowym koncernem, który dost...
VEO Worldwide Services jest międzynarodowym koncernem, który dostarcza swoim klientom usługi B2B. Nasze biura zlokalizowane są w Polsce, Rumunii, Mołdawii oraz Bułgarii.
Ponad 500 specjalistów zapewnia im profesjonalne wsparcie w zakresie zakupów, sprzedaży, logistyki, jakości i zarządzania, IT, finansów oraz HR. W marcu 2016 zostało otwarte pierwsze biuro w Polsce, w którym prężnie rozwija się nasz zespół. Misją realizowaną w Katowicach jest stały rozwój w obszarze handlu międzynarodowego. Natomiast głównym celem jest zapewnienie ciągłego wzrostu dzięki budowaniu dobrych i partnerskich relacji z kontrahentami. Jako dynamicznie rozwijająca się firma stale inwestujemy w jakość naszych usług.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 20/12/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi