• ewidencjonowanie nieobecności pracowników,
• rozliczanie czasu pracy pracowników,
• rozliczanie benefitów,
• obsługa ZFŚS,
• naliczanie wynagrodzeń pracowników,
• sporządzanie list płac i rachunków do umów cywilnoprawnych,
• sporządzanie deklaracji do ZUS i US oraz informacji do GUS,
• wystawianie zaświadczeń związanych z zatrudnieniem,
• przygotowywanie raportów i informacji związanych z wynagrodzeniem i zatrudnieniem.
• doświadczenie na samodzielnym stanowisku (minimum 2 lata),
• umiejętność samodzielnego rozliczania płac i prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
• praktyczna znajomość przepisów w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
• znajomość obsługi programu Comarch Optima, Płatnik oraz MS Office (Word, Excel),
• umiejętność pracy w zespole,
• umiejętność planowania i organizacji własnego czasu pracy,
• samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i terminowość.
Caritas Archidiecezji Gdańskiej jest kościelną organizacją charytatywną ... Rozwiń
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”. <b... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.