Dla naszego klienta, jednej z wiodących, globalnych firm logistycznych poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. angielskim.
W nowej roli będziesz odpowiedzialny/a za kompleksowe wsparcie telefoniczne oraz e-mailowe klientów zewnętrznych organizacji, a także bieżącą pomoc w realizacji zleconych zamówień. Aby sprawnie wykonywać codzienne obowiązki będziesz mieć kontakt z innymi działami wewnątrz firmy, jak np. dział księgowości, magazyn czy biuro obsługi klienta. W trakcie dnia będziesz odpowiedzialny za rozwiązywanie codziennych zapytań klientów, w tym przetwarzanie zamówień oraz obsługę korespondencji w j. polskim oraz j. angielskim.
Poszukujemy kandydata/tki posiadającego doświadczenie w dziale obsługi klienta, który/a posiada umiejętność profesjonalnego, sprawnego i taktownego komunikowania się z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi poprzez komunikację pisemną i ustną w języku polskim oraz angielskim. Wcześniejsze doświadczenie w zakresie magazynowania i dystrybucji będzie traktowane jako atut. Idealny kandydat posiada znajomość programów biurowych takich jak MS Excel oraz Outlook.
Oferujemy długofalowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, szkolenie wprowadzające do nowej roli na terenie Wielkiej Brytanii, wynagrodzenie w wysokości 6000 - 7500 PLN brutto, uzależnione od posiadanego doświadczenia, możliwość okazjonalnej pracy zdalnej (24 dni w roku), sprzęt do wykonywania pracy, pakiet benefitów, szybki i zdalny proces rekrutacyjny.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Marshal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.