Specjalista/-tka ds. administracyjno-biurowo-rozliczeniowych
Miejsce pracy: TychyNumer ref. SAB/010/MKO
Zadania
- Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
- Prowadzenie negocjacji handlowych z potencjalnymi najemcami nieruchomości
- Sporządzanie umów handlowych
- Zarządzanie korespondencją firmową
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
- Samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych
- Organizowanie spotkań i podróży służbowych
- Wsparcie Kierownictwa oddziału w codziennych obowiązkach
Oferta
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie na terenie Tychów
- Praca w znanej i dynamicznie rozwijającej się organizacji
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju
- Wykształcenie min. średnie
- Doświadczenie w pracy związanej z rynkiem nieruchomości
- Doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych, doświadczenie na stanowisku sekretarki będzie dodatkowym atutem
- Profesjonalizm, wysoki poziom kultury osobistej, komunikatywność
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office, poczty elektronicznej oraz sprzętu biurowego
- Umiejętność ustalania priorytetów oraz dbałość o terminowość i jakość wykonywanych zadań
- Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków
- Umiejętność rozwiązywania problemów
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Prawo jazdy kat. B