#

SPECJALISTA/STARSZY SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z PRZEDSIĘBIORCAMI BREO OLSZTYN

FallWork Sp. z o.o.

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

FallWork Sp. z o.o.
FallWork Sp z o.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.

SPECJALISTA/STARSZY SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z PRZEDSIĘBIORCAMI BREO OLSZTYN

Miejsce pracy: Olsztyn

Miejsce pracy: Olsztyn

Główne obowiązki:

Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie działalności i oferty PARP dla interesariuszy Agencji z Polski Wschodniej oraz popularyzacja koncepcji GOZ i powiązanych z nią procesów automatyzacji i cyfryzacji przedsiębiorstw, w tym w szczególności:

1)        bieżąca znajomość oferty Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;

2)        prowadzenie bieżącej analizy potrzeb przedsiębiorców z Polski Wschodniej;

3)        współpraca z przedsiębiorcami, organizacjami przedsiębiorców (w tym z organizacjami branżowymi), instytucjami, uczelniami i jednostkami samorządu terytorialnego w województwach Polski Wschodniej;

4)        zbieranie danych i informacji o przedsiębiorcach z Polski Wschodniej (potencjalnych klientach PARP);

5)        organizacja i obsługa spotkań konsultacyjno-informacyjnych i promocyjnych z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu w zakresie oferty Agencji;

6)        organizacja i prowadzenie prezentacji dla przedsiębiorców w regionie podczas spotkań, konferencji, w formule stacjonarnej i on-line;

7)        uczestnictwo w charakterze eksperta w imprezach zewnętrznych;

8)        opracowanie i rozpowszechnianie materiałów dotyczących działań i oferty PARP;

9)        realizacja poszczególnych działań marketingowych;

10)     ustalanie celów promocyjnych;

11)     bieżąca współpraca z konsultantami Infolinii PARP w zakresie zgłoszeń wymagających konsultacji;

12)     przygotowywanie wkładów do sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań;

13)     opracowywanie wspólnie z dyrektorem BREO budżetu BREO oraz harmonogramów wydatków BREO

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej;
  • Możliwość posiadania karty Multisport;
  • Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej;
  • Zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej;
  • Dostęp do szkoleń specjalistycznych;
  • Bardzo dobrą atmosferę pracy.

Wymagania konieczne :

Wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów

Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata doświadczenia zawodowego związanego między innymi z wdrażaniem (bądź aplikowaniem i rozliczaniem) programów współfinansowanych ze środków UE lub budżetu państwa.

Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu programów współfinansowanych ze środków UE (w szczególności z PARP) lub budżetu państwa. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania różnych form działalności gospodarczej.

Znajomość języka angielskieg  na poziomie podstawowym

Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel

Inne:

  • komunikatywność,
  • duża motywacja do pracy oraz kultura osobista;
  • dobra organizacja pracy własnej;
  • doświadczenie w obsłudze klientów zewnętrznych;
  • doświadczenie w wystąpieniach publicznych;
  • znajomość zasad aplikowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE;
  • umiejętność przygotowywania analiz i prezentacja danych;
  • umiejętność współpracy w zespole;

Wymagania pożądane:

Wykształcenie: wyższe – szczególnie związane z FE lub administracyjne bądź ekonomiczne;

Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w pracy na podobnym zakresem obowiązków stanowisku w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości lub w obszarze finansów/bankowości; doświadczenie w ocenie wniosków o dofinansowanie, w szczególności w zakresie inwestycji lub prac B+R.

Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu administracji biurowej, zasad RODO, prawa zamówień publicznych; znajomość uregulowań prawnych i zasad związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych.

Poziom znajomości języka obcego: znajomość języka angielskiego na poziomie B1.

Poziom obsługi programów komputerowych: biegła znajomość obsługi sprzętu biurowego oraz biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.

Dodatkowo (wymagania pożądane):

Umiejętność prowadzenia szkoleń/prezentacji.

Umiejętność prowadzenia spotkań w formie wideokonferencji (poprzez MS Teams).

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi