SPECJALISTA/STARSZY SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z PRZEDSIĘBIORCAMI BREO OLSZTYN
Miejsce pracy: OlsztynMiejsce pracy: Olsztyn
Główne obowiązki:
Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie działalności i oferty PARP dla interesariuszy Agencji z Polski Wschodniej oraz popularyzacja koncepcji GOZ i powiązanych z nią procesów automatyzacji i cyfryzacji przedsiębiorstw, w tym w szczególności:
1) bieżąca znajomość oferty Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;
2) prowadzenie bieżącej analizy potrzeb przedsiębiorców z Polski Wschodniej;
3) współpraca z przedsiębiorcami, organizacjami przedsiębiorców (w tym z organizacjami branżowymi), instytucjami, uczelniami i jednostkami samorządu terytorialnego w województwach Polski Wschodniej;
4) zbieranie danych i informacji o przedsiębiorcach z Polski Wschodniej (potencjalnych klientach PARP);
5) organizacja i obsługa spotkań konsultacyjno-informacyjnych i promocyjnych z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu w zakresie oferty Agencji;
6) organizacja i prowadzenie prezentacji dla przedsiębiorców w regionie podczas spotkań, konferencji, w formule stacjonarnej i on-line;
7) uczestnictwo w charakterze eksperta w imprezach zewnętrznych;
8) opracowanie i rozpowszechnianie materiałów dotyczących działań i oferty PARP;
9) realizacja poszczególnych działań marketingowych;
10) ustalanie celów promocyjnych;
11) bieżąca współpraca z konsultantami Infolinii PARP w zakresie zgłoszeń wymagających konsultacji;
12) przygotowywanie wkładów do sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizowanych działań;
13) opracowywanie wspólnie z dyrektorem BREO budżetu BREO oraz harmonogramów wydatków BREO
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej;
- Możliwość posiadania karty Multisport;
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej;
- Zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej;
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych;
- Bardzo dobrą atmosferę pracy.
Wymagania konieczne :
Wykształcenie: wyższe lub w trakcie studiów
Doświadczenie zawodowe: min. 2 lata doświadczenia zawodowego związanego między innymi z wdrażaniem (bądź aplikowaniem i rozliczaniem) programów współfinansowanych ze środków UE lub budżetu państwa.
Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu programów współfinansowanych ze środków UE (w szczególności z PARP) lub budżetu państwa. Podstawowa znajomość zasad funkcjonowania różnych form działalności gospodarczej.
Znajomość języka angielskieg na poziomie podstawowym
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
Inne:
- komunikatywność,
- duża motywacja do pracy oraz kultura osobista;
- dobra organizacja pracy własnej;
- doświadczenie w obsłudze klientów zewnętrznych;
- doświadczenie w wystąpieniach publicznych;
- znajomość zasad aplikowania i rozliczania projektów współfinansowanych ze środków UE;
- umiejętność przygotowywania analiz i prezentacja danych;
- umiejętność współpracy w zespole;
Wymagania pożądane:
Wykształcenie: wyższe – szczególnie związane z FE lub administracyjne bądź ekonomiczne;
Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata w pracy na podobnym zakresem obowiązków stanowisku w administracji publicznej lub jednostce wspierającej rozwój przedsiębiorczości lub w obszarze finansów/bankowości; doświadczenie w ocenie wniosków o dofinansowanie, w szczególności w zakresie inwestycji lub prac B+R.
Wysoki poziom znajomości zagadnień z zakresu administracji biurowej, zasad RODO, prawa zamówień publicznych; znajomość uregulowań prawnych i zasad związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych.
Poziom znajomości języka obcego: znajomość języka angielskiego na poziomie B1.
Poziom obsługi programów komputerowych: biegła znajomość obsługi sprzętu biurowego oraz biegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
Umiejętność prowadzenia szkoleń/prezentacji.
Umiejętność prowadzenia spotkań w formie wideokonferencji (poprzez MS Teams).