Numer oferty: StPr/25/1851
- Pozyskiwanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych oraz pozyskiwanie nowych wykonawców usług, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi partnerami
- Monitorowanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości zakupowych oraz ocena ofert pod kątem cen, jakości i terminów wykonywania usług
- Współpraca z podwykonawcami w zakresie negocjowania umów ramowych i warunków handlowych, mających na celu uzyskiwanie najlepszych warunków cenowych i jakościowych
- Ścisła współpraca z zespołami produkcji i sprzedaży w celu zapewnienia terminowej dostępności niezbędnych usług
- Koordynacja działań z działem jakości i wydziałami produkcyjnymi w celu weryfikacji zgodności realizowanych usług z wymogami firmy
- Składanie zamówień, wprowadzanie danych zakupowych do systemu ERP
- Regularna analiza wydatków3 i kosztów zakupowych oraz proponowanie uprawnień
- Tworzenie i aktualizacja bazy dostawców usług, w tym ocena dostawców
- Wdrażanie i utrzymywanie systemu zarządzania informacjami o dostawcach w celu zapewnienia dostępności aktualnych i precyzyjnych danych
- Nadzór nad terminową realizacją zamówionych usług przez wykonawców oraz identyfikacja i rozwiązywanie potencjalnych problemów związanych z realizacją usług
- Analiza i prognozowanie trendów zakupowych w celu zapewnienia ciągłości dostaw usług i minimalizacji ryzyka operacyjnego
Wykształcenie:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.