Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1851


Obowiązki:


- Pozyskiwanie ofert i prowadzenie negocjacji handlowych oraz pozyskiwanie nowych wykonawców usług, budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z obecnymi partnerami
- Monitorowanie rynku w celu identyfikacji nowych możliwości zakupowych oraz ocena ofert pod kątem cen, jakości i terminów wykonywania usług
- Współpraca z podwykonawcami w zakresie negocjowania umów ramowych i warunków handlowych, mających na celu uzyskiwanie najlepszych warunków cenowych i jakościowych
- Ścisła współpraca z zespołami produkcji i sprzedaży w celu zapewnienia terminowej dostępności niezbędnych usług
- Koordynacja działań z działem jakości i wydziałami produkcyjnymi w celu weryfikacji zgodności realizowanych usług z wymogami firmy
- Składanie zamówień, wprowadzanie danych zakupowych do systemu ERP
- Regularna analiza wydatków3 i kosztów zakupowych oraz proponowanie uprawnień
- Tworzenie i aktualizacja bazy dostawców usług, w tym ocena dostawców
- Wdrażanie i utrzymywanie systemu zarządzania informacjami o dostawcach w celu zapewnienia dostępności aktualnych i precyzyjnych danych
- Nadzór nad terminową realizacją zamówionych usług przez wykonawców oraz identyfikacja i rozwiązywanie potencjalnych problemów związanych z realizacją usług
- Analiza i prognozowanie trendów zakupowych w celu zapewnienia ciągłości dostaw usług i minimalizacji ryzyka operacyjnego



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie średnie techniczne lub ekonomiczne, wyższeUmiejętności:- prowadzenie negocjacji handlowych- budowanie długotrwałych relacji biznesowych- znajomość pakietu MSOffice: biegłość w obsłudze programów takich jak Exel, Word i Outlook- dobra organizacja czasu pracy: umiejętność efektywnego planowania zadań i zarządzania priorytetami w dynamicznym środowisku- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym: umiejętność prowadzenia korespondencji rozmów biznesowych w języku angielskim- sumienność, samodzielność, zaangażowanie- umiejętność czytania/ analizowania dokumentacji technicznej oraz jej kompletowania i archiwizowania- zdolność do pracy zespołowej: umiejętność współpracy z innymi działami firmy w tym produkcją i sprzedażą, w celu zapewnienia płynności procesów zakupowych- elastyczność i umiejętność adaptacji: gotowość do pracy w zmieniającym się środowisku oraz zdolność szybkiego dostosowania się do nowych wyzwań i technologiiDoświadczenie zawodowe:- 2 lata pracy na podobnym stanowisku- mile widziana znajomość przemysłu stoczniowegoDodatkowe wymagania: sumienność , staranność oraz dokładność wykonywanej pracy


Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
11/12/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi