Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/23/0581
Obowiązki:
wg. stanowiska
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Zakres obowiązków; Udział w doskonaleniu i realizacji polityki zakupowej firmy. Realizacja procesu zakupów w zakresie podległego obszaru/kategorii zakupowej, współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi. Sporządzanie zapytań ofertowych oraz ich analiza. Negocjowanie cen oraz warunków dostaw. Nadzór nad realizacją zamówień i zawartych umów handlowych. Analizy rynku, monitorowanie ofert dostawców oraz poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia. Optymalizacja procesu zakupów, kosztów oraz procedur Wymagania; Min. dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Doświadczenie w pracy w przedsiębiorstwach z branży budowlanej będzie dodatkowym atutem. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym - warunek konieczny. Znajomość narzędzi, procesów i metodologii z zakresu planowania zakupów. Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel). Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole. Dużą samodzielność w działaniu i bardzo dobrą organizację pracy .Pracodawca oferuje; niezbędne narzędzia do pracy.
Miejsce pracy: Księdza Piotra Ściegiennego 268, 25-116 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/05/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media