Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/2834
Obowiązki:
Obsługa kadrowa:
Wprowadzanie danych pracowników i zleceniobiorców do systemu kadrowo-płacowego.
Weryfikacja i aktualizacja uprawnień urlopowych.
Przygotowywanie zgłoszeń i wyrejestrowań w ZUS oraz eksport danych do Płatnika.
Kierowanie pracowników na badania wstępne i okresowe, nadzorowanie terminów badań.
Prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z przepisami.
Ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji.
Sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń, dokumentów do celów emerytalno-rentowych.
Reprezentowanie pracodawcy przed ZUS i PIP.
Zamknięcia zatrudnienia oraz wyrejestrowania pracowników w ZUS i systemach wewnętrznych.
Obsługa płacowa:
Naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę, zlecenia, umowy menadżerskie).
Obsługa dodatkowych list płac i terminów wypłat.
Przygotowywanie i księgowanie przelewów wynagrodzeń.
Wprowadzanie absencji i administrowanie harmonogramami czasu pracy.
Obsługa zasiłków (macierzyński, rodzicielski, opiekuńczy) i świadczeń pracowniczych.
Obsługa zmian warunków zatrudnienia, wynagrodzeń oraz zajęć komorniczych.
Naliczanie składek ZUS i podatków oraz sporządzanie deklaracji (DRA, RZA, RSA, RCA).
Sporządzanie PIT-11, PIT-40, PIT-4R, 8AR, IFT-1R.
Pozostałe obowiązki:
Współpraca z medycyną pracy oraz obsługa PPK.
Przestrzeganie zasad BHP, ochrony danych osobowych (RODO) i polityk wewnętrznych.
Dbałość o właściwe przechowywanie dokumentacji i zachowanie tajemnicy służbowej.
Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego.
Opracowywanie wzorów dokumentów, raportów oraz dokumentacji kadrowo-płacowej.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Twój zakres obowiązkówObsługa kadrowa:-Wprowadzanie danych pracowników i zleceniobiorców do systemu kadrowo-płacowego.-Weryfikacja i aktualizacja uprawnień urlopowych.-Przygotowywanie zgłoszeń i wyrejestrowań w ZUS oraz eksport danych do Płatnika.-Kierowanie pracowników na badania wstępne i okresowe, nadzorowanie terminów badań.-Prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z przepisami.-Ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji.-Sporządzanie świadectw pracy, zaświadczeń, dokumentów do celów emerytalno-rentowych.-Reprezentowanie pracodawcy przed ZUS i PIP.-Zamknięcia zatrudnienia oraz wyrejestrowania pracowników w ZUS i systemach wewnętrznych.Obsługa płacowa:-Naliczanie wynagrodzeń (umowy o pracę, zlecenia, umowy menadżerskie).-Obsługa dodatkowych list płac i terminów wypłat.-Przygotowywanie i księgowanie przelewów wynagrodzeń.-Wprowadzanie absencji i administrowanie harmonogramami czasu pracy.-Obsługa zasiłków (macierzyński, rodzicielski, opiekuńczy) i świadczeń pracowniczych.-Obsługa zmian warunków zatrudnienia, wynagrodzeń oraz zajęć komorniczych.-Naliczanie składek ZUS i podatków oraz sporządzanie deklaracji (DRA, RZA, RSA, RCA).-Sporządzanie PIT-11, PIT-40, PIT-4R, 8AR, IFT-1R. Pozostałe obowiązki:-Współpraca z medycyną pracy oraz obsługa PPK.-Przestrzeganie zasad BHP, ochrony danych osobowych (RODO) i polityk wewnętrznych.-Dbałość o właściwe przechowywanie dokumentacji i zachowanie tajemnicy służbowej.-Realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego.-Opracowywanie wzorów dokumentów, raportów oraz dokumentacji kadrowo-płacowej.Nasze wymagania-Min. 23 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku kadrowo-płacowym.-Bardzo dobra znajomość prawa pracy, rozliczania czasu pracy i przepisów ZUS.-Praktyczna znajomość Płatnika oraz systemów kadrowo-płacowych.-Umiejętność obsługi pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej.-Samodzielność, odpowiedzialność i wysoka kultura pracy.-Gotowość pracy w miejscowości Micigózd (15km od Kielc)Mile widziane-Doświadczenie w pracy z klientami lub w biurze rachunkowym.To oferujemy-umowę o pracę na pełny etat-możliwość rozwoju zawodowego wraz z poszerzaniem kompetencji i odpowiedzialnośćDo naszego zespołu poszukujemy doświadczonego Specjalisty ds. Kadr i Płac, który obejmie kompleksową obsługę kadrowo-płacową wybranych firm naszych klientów. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej i płacowej, administrowanie systemem kadrowo-płacowym oraz zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa.HB Office Inwestycje to firma obsługująca spółki grupy, w obszarach: księgowości, kadr, HR. Naszą grupę tworzą podmioty takie jak MB Recycling sp. z o.o. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami sp.k., Maya Victory sp. z o.o., Fundacja Odzyskaj środowisko, Sklepy pod marką Zebrano Rano, Przedsiębiorstwo Handlowe Gecon sp. z o.o. Zapewniamy obsługę księgowo-rachunkową na najwyższym poziomie, kształtujemy politykę personalną obsługiwanych spółek, wypracowujemy najlepsze rozwiązania dla naszych partnerów. Jesteśmy wyjątkowym biurem rachunkowym, częścią grupy identyfikującej się pod marką Elektryczne Śmieci!
Miejsce pracy: WRZOSOWA 60, 26-065 Micigózd, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/12/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat