Numer oferty: StPr/25/0563
1. przygotowywanie umów z zakresu zadań administracji, nadzór nad ich realizacją,
opisywanie faktur i dokumentów;
2. poszukiwanie i monitorowanie potencjalnych źródeł dofinansowania w ramach funduszy
krajowych i europejskich;
3. udział w tworzeniu dokumentacji aplikacyjnej dla projektów, obejmującej niezbędne
elementy formalne, merytoryczne i finansowe;
4. współpraca z innymi pracownikami galerii w przygotowaniu koncepcji projektu w celu jego
dostosowania do wymogów programu i zwiększenia szans na pozyskanie dofinansowania;
5. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów ze środków krajowych
i zagranicznych oraz ofert sponsorskich;
6. gromadzenie pełnej dokumentacji realizowanych projektów do celów sprawozdawczych
i na potrzeby kontroli przy współpracy z innymi działami;
7. przygotowanie merytorycznego i finansowego rozliczenia przyznanego dofinansowania
przy współpracy z zespołem;
8. organizacja dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz procedurami
administracyjnymi i finansowymi;
9. współpraca z wykonawcami pracującymi na rzecz galerii;
10. kontakt z urzędami, instytucjami oraz firmami zewnętrznymi;
11. zbieranie i analiza ofert na bieżące zakupy i usługi, tworzenie zestawień ofertowych, oraz
realizacja zakupów na potrzeby biura galerii;
12. skanowanie i wprowadzanie faktur do systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów;
13. wsparcie organizacyjno-administracyjne osób odpowiedzialnych za realizację wystaw;
14. rozwiązywanie bieżących problemów, koordynacja działań oraz wsparcie w procesie
uzgadniania, negocjacji i raportowania;
15. prowadzenie i monitorowanie baz danych, rejestrów i ewidencji; dokonywanie odczytów
urządzeń pomiarowych.
Miejsce wykonywania pracy: al.Marsz. J.Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn/al.Marsz. J.Piłsudskiego 38A
Godziny pracy - 8:00 - 16:00
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Dokumenty aplikacyjne należy przesłać drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@bwa.olsztyn.pl bądź przesłać w zaklejonej kopercie z adnotacją Nabór na stanowisko specjalisty ds. administracji i pozyskiwania środków na adres: Biuro Wystaw Artystycznych w Olsztynie, al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 38A, 10-450 Olsztyn.Termin składania aplikacji do 30 maja 2025 roku. Galeria zastrzega prawo zaproszenia wybranych kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.