Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1739


Obowiązki:


1) pełnienie funkcji administratora, redaktora wprowadzającego i redaktora
zatwierdzającego zintegrowany zbiór informacji publicznej Biuletynu
Informacji Publicznej (BIP) biura RDLP w Szczecinie (zgodnie
z uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie).
2) prowadzenie strony internetowej biura RDLP w Szczecinie (zgodnie
z uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie).
3) prowadzenie kont na mediach społecznościowych biura RDLP
w Szczecinie (zgodnie z uregulowaniami wewnętrznymi w tym zakresie).
4) analizowanie zawartości stron internetowych oraz prowadzenie działań
kontrolingowych stron BIP biura RDLP w Szczecinie i jednostek
nadzorowanych.
5) analiza i doradztwo w zakresie rozwoju i funkcjonowania kont na mediach
społecznościowych w nadzorowanych jednostkach
6) koordynowanie całości spraw związanych z przygotowaniem materiałów
reklamowych i reprezentacyjnych biura RDLP w Szczecinie
(m.in. procedura zamówień i przetargów, pakowanie),
7) w zakresie prowadzonego referatu opracowywanie i przekazywanie
jednostkom RDLP w Szczecinie wytycznych do sporządzania rocznych
planów, opiniowanie i analizowanie ich realizacji.
8) przedkładanie przełożonemu propozycji potrzeb przeprowadzenia
kontroli oraz szkoleń z zakresu swojego działania.
9) wykonywanie innych prac z zakresu działania Wydziału, doraźnie
zlecanych przez przełożonego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Prawo jazdy kat. B

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania obligatoryjne (podstawowe):1) wykształcenie: wyższe leśne,2) staż pracy: 6 lat pracy w LP,3) spełnienie wymogów określonych w art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 28września 1991 r. o lasach (Dz.U. z 2025 r. poz. 567 z późn.zm),4) posiadanie prawa jazdy kat. B,5) zdany egzamin warunkujący nadanie po raz pierwszy stopnia służbowegow Służbie Leśnej. Wymagania dodatkowe (preferowane):1) umiejętność redagowania tekstów i tworzenia atrakcyjnych treściprasowych i internetowych,2) znajomość zasad komunikacji w mediach społecznościowych,3) umiejętność fotografowania, tworzenia grafik i montażu materiałów wideo,4) znajomość zasad identyfikacji wizualnej Lasów Państwowych,5) doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z : realizacją zadań zakresu komunikacji zewnętrznej jednostki LP, współpracą z mediami oraz przygotowaniem materiałówinformacyjnych i edukacyjnych, publikowaniem treści na stronie internetowej jednostkioraz w mediach społecznościowych, organizacją oraz obsługą wydarzeń o charakterze informacyjnymi edukacyjnym,6) cechy osobowościowe: kreatywność, samodzielność, komunikatywność,odpowiedzialność i umiejętność pracy w zespole,7) ukończone studia: szkolenia i kursy z zakresu komunikacji oraz tworzeniatreści internetowych.zdany egzamin do Służby Leśnej, wykształcenie wyższe leśne, staż 6 lat pracy w jednostkach Lasów Państwowych


Miejsce pracy: TRZCINOWA 10, 70-893 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 6

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1) CV zawierające informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, datęurodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe,przebieg dotychczasowego zatrudnienia, opatrzone własnoręcznympodpisem,2) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,3) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowekwalifikacje zawodowe oraz przebieg pracy zawodowej, (oryginałydo wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej),4) oświadczenie podpisane przez kandydata wg wzoru będącegozałącznikiem do ogłoszenia o naborze (załącznik nr 1),5) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie do celówrekrutacji danych osobowych szczególnych kategorii, o których mowaw art. 9 ust.1 RODO (ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne,poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe,przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danychgenetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznegozidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia,seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), jeżeli kandydat zamierzaz własnej inicjatywy przekazać te dane do celów rekrutacji(załącznik nr 2),6) kwestionariusz osobowy kandydata na pracownika Lasów Państwowych(załącznik nr 3),7) do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencjez poprzednich miejsc pracyTermin, miejsce i sposób składania dokumentów:1) wymagane dokumenty należy składać w terminie do 21.11.2025 r.do godz. 15:00: osobiście, w zamkniętej kopercie, w kancelarii RDLP w Szczeciniew godzinach: 07:00-15:00 od poniedziałki do piątku, elektronicznie, na adres e-mail: rdlp@szczecin.lasy.gov.pl, pocztą tradycyjną na adres: RDLP w Szczecinie, ul. Trzcinowa 10,70-893 Szczecin (o dacie wpływu decyduje data wpływudo kancelarii RDLP w Szczecinie),2) oferty, które wpłyną po terminie wskazanym w pkt. 1 nie będąrozpatrywane,3) każda z form przesłania ofert powinna być opatrzona klauzulą:Nabór na stanowisko specjalisty SL.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Rolnictwo

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi