Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1322


Obowiązki:

Tworzenie i wdrażanie strategii SEO (on-site i off-site), dostosowanych do celów biznesowych firmy

Przeprowadzanie audytów SEO oraz optymalizacja istniejących treści, w tym meta tagów, nagłówków, opisów produktów i artykułów blogowych

Planowanie i realizacja działań link buildingowych oraz analiza konkurencji pod kątem SEO

Współpraca z copywriterami przy tworzeniu i planowaniu treści produktowych oraz blogowych

Wsparcie zespołów kampanii Google Ads i Facebook Ads poprzez rekomendacje SEO oraz analizę wyników

Monitorowanie i analiza danych z narzędzi Google Analytics i Google Search Console, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych

Aktywne uczestnictwo w usprawnianiu doświadczeń użytkownika (UX) oraz optymalizacji współczynnika konwersji (CRO)



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • Pozycjonowanie stron www
  • pozycjonowanie/SEO
  • pozycjonowanie i link building

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)



Miejsce pracy: Stołeczna 2/102, 15-879 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi