Numer oferty: StPr/25/1322
Tworzenie i wdrażanie strategii SEO (on-site i off-site), dostosowanych do celów biznesowych firmy
Przeprowadzanie audytów SEO oraz optymalizacja istniejących treści, w tym meta tagów, nagłówków, opisów produktów i artykułów blogowych
Planowanie i realizacja działań link buildingowych oraz analiza konkurencji pod kątem SEO
Współpraca z copywriterami przy tworzeniu i planowaniu treści produktowych oraz blogowych
Wsparcie zespołów kampanii Google Ads i Facebook Ads poprzez rekomendacje SEO oraz analizę wyników
Monitorowanie i analiza danych z narzędzi Google Analytics i Google Search Console, przygotowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych
Aktywne uczestnictwo w usprawnianiu doświadczeń użytkownika (UX) oraz optymalizacji współczynnika konwersji (CRO)
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Miejsce pracy: Stołeczna 2/102, 15-879 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.