#

SPECJALISTA / PODINSPEKTOR DS. PLANOWANIA POTRZEB FINANSOWYCH, OCEN, ANALIZ I SPRAWOZDAWCZOŚCI

Urząd Miejski w Elblągu

Elbląg, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1461


Obowiązki:

Określenie potrzeb finansowych oraz zapewnienie ciągłości wypłat świadczeń i dodatków realizowanych przez Departament, prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem i aktualizacją planu potrzeb rzeczowo-finansowych oraz wydatków budżetowych dotyczących wypłacanych przez Departament świadczeń i dodatków, prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem sprawozdań rzeczowo-finansowych oraz informacji, ocen, prognoz i analiz z zakresu prowadzonych zadań.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Elblągu Departament Świadczeń Rodzinnych, Referat Alimentów, Wypłat i Windykacji Świadczeń
Czas pracy: pełny etat, równoważny system czasu pracy 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:październik/listopad 2025 r.
Nabór do 10.10.2025r., więcej informacji o naborze na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe: administracyjne lub prawnicze, lub ekonomiczne; co najmniej 3-letni staż pracy; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o świadczeniach rodzinnych w tym w szczególności rozdział 7, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów w tym w szczególności rozdział 5, ustawa o finansach publicznych art. 44 ust. 3, art. 104, art. 126, art. 129, art. 170 ust. 1, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość rozporządzeń: w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu świadczeń rodzinnych, w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji zadań przewidzianych w ustawie o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; umiejętność przekazywania posiadanej wiedzy; umiejętność nawiązywania kontaktów; umiejętność planowania i organizacji pracy na stanowisku; postawa etyczna, bezstronność, cierpliwość, uprzejmość, odporność na stres;obowiązkowość, dyspozycyjność, rzetelność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej;znajomość programu komputerowego obsługującego świadczenia.Więcej informacji o wymaganiach znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.


Miejsce pracy: Jaśminowa 11, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: Życiorys (CV) podpisany przez kandydata; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.Ważne - wyłącznie kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2), zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie naboru.Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 10 października 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalista / Podinspektor ds. planowania potrzeb finansowych, ocen, analiz i sprawozdawczości w Departamencie Świadczeń Rodzinnych, Referat Alimentów, Wypłat i Windykacji Świadczeń w Urzędzie Miejskim w Elblągu, ul. Łączności 1, w terminie do dnia 10 października 2025 r.: za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100,Informacje o naborze znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi