#

SPECJALISTA/ PODINSPEKTOR DS. OCHRONY PRZECIWPOWODZIOWEJ I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

Urząd Miejski w Elblągu

Elbląg, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1623


Obowiązki:

Opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Miejskiego Planu Zarządzania Kryzysowego; opracowanie, wdrożenie i aktualizacja Planu Operacyjnego Ochrony Przed Powodzią dla miasta Elbląg; przygotowanie struktur, sił i środków do działania w sytuacji kryzysowej; prowadzenie monitoringu przewidywanych zagrożeń i planowanie przedsięwzięć związanych z reagowaniem i usuwaniem ich skutków; udział w zapewnieniu funkcjonowania Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w tym dostarczanie niezbędnych informacji i dokumentowanie jego prac oraz koordynowanie prac i szkoleń Grup Roboczych Miejskiego Zespołu Zarządzania Kryzysowego; udział w planowaniu, organizowaniu, przygotowywaniu i prowadzeniu szkoleń, ćwiczeń i treningów z zakresu zarządzania kryzysowego; prowadzenie magazynu przeciwpowodziowego. Prowadzenie zakupów, dokumentacji, kontrola magazynowanych materiałów oraz kontrola zasobów przekazanych jednostkom w ramach użyczenia lub składowanych w ramach porozumień. Okresowy przegląd zasobów i przygotowanie ich do użycia; obsługa Mobilnego Systemu Ochrony Przeciwpowodziowej; przygotowanie materiałów związanych z oceną stanu zabezpieczenia przeciwpowodziowego miasta.
Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy -listopad 2025
Wynagrodzenie od 5550 zł brutto - 7640 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • 2.Wymagania niezbędne:obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; minimum pół roku stażu pracy w administracji publicznej; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: o zarządzaniu kryzysowym, o ochronie ludności i obronie cywilnej, o ochotniczych strażach pożarnych, o Państwowej Straży Pożarnej, o stanie wyjątkowym, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); umiejętność pracy w zespole; umiejętność planowania i organizacji pracy; obsługa komputera - pakiet MS Office; umiejętność samodzielnego planowania i organizacja pracy własnej; umiejętność analitycznego myślenia; umiejętność współpracy; komunikatywność, dokładność, terminowość, odpowiedzialność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z problematyką powodziową oraz zarządzania kryzysowego.


Miejsce pracy: Elizy Orzeszkowej 2, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: życiorys (CV) podpisany przez kandydatkę / kandydata; kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydatkę / kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydatkę / kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydatka / kandydat, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, są obowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 5 listopada 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko ds. ochrony przeciwpowodziowej i zarządzania kryzysowego w Departamencie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego, Referat Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 5 listopada 2025 r.:- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub- składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100,

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi