Numer oferty: StPr/25/1460
Przygotowywanie projektu budżetu w zakresie planowania dochodów i wydatków jednostek organizacyjnych podległych Radzie Miejskiej w Elblągu; przyjmowanie i sprawdzanie planów finansowych jednostek organizacyjnych podległych Radzie Miejskiej w Elblągu; przygotowywanie wniosków w sprawie zmian w budżecie oraz prowadzenie ich ewidencji; przyjmowanie i sporządzanie sprawozdań finansowych.
Miejsce pracy: Urząd Miejski w Elblągu Departament Skarbnika Miasta, Referat Budżetu
Czas pracy: pełny etat, równoważny system czasu pracy 40 godzin tygodniowo. W przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:październik/listopad 2025 r.
Nabór do 10.10.2025r., więcej informacji o naborze na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 1
Wymagane dokumenty: Życiorys (CV) - podpisany przez kandydata; kwestionariusz osobowy - dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata, dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia); oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.Ważne - wyłącznie kandydaci, którzy dostarczą wszystkie wymienione powyżej dokumenty, potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych (pkt 2), zostaną zaproszeni do udziału w kolejnym etapie naboru.Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 10 października 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalista / Podinspektor ds. obsługi budżetowej jednostek podległych Radzie Miejskiej w Elblągu w Departamencie Skarbnika Miasta, Referat Budżetu w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 10 października 2025 r. za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter salanr 100, lub za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia. Informacje o naborze znajdują się na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.