#

SPECJALISTA / PODINSPEKTOR DS.INWESTYCJI DROGOWYCH

Urząd Miejski w Elblągu

Elbląg, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1313


Obowiązki:

Wykonywanie obowiązków Inwestora w zakresie inwestycji drogowych wynikających z ustawy Prawo budowlane i ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych
w zakresie dróg publicznych; prowadzenie spraw i współpraca z Inwestorami zewnętrznymi w zakresie inwestycji niedrogowych, których realizacja wymaga wprowadzenia zmian w istniejący układ drogowy, w szczególności: uzgadnianie umów drogowych, współpraca z Inwestorami zewnętrznymi, uczestnictwo w odbiorach technicznych i koordynacja z zadaniami własnymi realizowanymi przez Departament; załatwianie interwencji mieszkańców i instytucji odnośnie inwestycji drogowych; współdziałanie w pracach związanych z programowaniem inwestycji i przygotowywaniem wniosków o dofinansowanie; opracowywanie zakresów rzeczowych prowadzonych inwestycji oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania; przygotowywanie materiałów do opracowania budżetu w zakresie prowadzonych inwestycji; zapewnianie opracowania: koncepcji, programów funkcjonalno użytkowych oraz dokumentacji projektowych z niezbędnymi uzgodnieniami, pozwoleniami na budowę, decyzjami o zezwoleniu
na Realizację Inwestycji Drogowej i ocenami oddziaływania na środowisko; przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty, usługi i dostawy; współpraca z Inżynierami Kontraktów, Inspektorami nadzoru inwestorskiego i Wykonawcami robót lub dostaw w zakresie prowadzenia spraw związanych z zakresem rzeczowym realizowanych inwestycji. Przekazywanie informacji dotyczących wartości zrealizowanych inwestycji, protokołów odbioru końcowego inwestycji oraz rozliczenia środków trwałych; monitorowanie procesów inwestycyjnych w zakresie powierzonych zadań i informowanie o ewentualnych zagrożeniach odnośnie terminów lub jakości.
Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: wrzesień/październik 2025 r.
Wynagrodzenie od 5550 do 7400 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Elblągu
Miejsce pracy: Departamencie Zarząd Dróg, Referat Inwestycji Drogowych w Urzędzie Miejskim w Elblągu



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe techniczne inżynierskie: budownictwo drogowe / mostowe lub konstrukcje inżynierskie, lub budownictwo ogólne, lub budownictwo hydrotechniczne, lub sieci i instalacje sanitarne, lub sieci i instalacje energetyczne, lub sieci teletechniczne, lub inżynieria środowiska, lub geotechnika, lub geodezja, lub średnie techniczne budowlane; co najmniej 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim; znajomość ustaw: Prawo budowlane, o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, o drogach publicznych, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; odpowiedzialność, aktywność, dokładność, umiejętność nawiązywania kontaktów; obsługa komputera - pakiet MS Office; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: uprawnienia budowlane wykonawcze w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, lub sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, lub równoważne; doświadczenie w wykonawstwie drogowym i w administracji publicznej dotyczące zarządzania drogami; kursy i szkolenia z zakresu przygotowania i nadzoru nad realizacją inwestycji budowlanych; znajomość ustawy Prawo zamówień publicznychWięcej informacji o wymaganiach znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.


Miejsce pracy: Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: życiorys (CV) - podpisany przez kandydata; kwestionariusz osobowy - dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających 3 letni staż pracy przy posiadanym wykształceniu średnim (należy potwierdzić okres początkowy i zamknięty zatrudnienia);oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 10 września 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalista / Podinspektor ds. inwestycji drogowych w Departamencie Zarząd Dróg, Referat Inwestycji Drogowych w Urzędzie Miejskim w Elblągu ul. Łączności 1, w terminie do dnia 10 września 2025 r. - za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub- składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 - parter sala nr 100, lub- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi