#

SPECJALISTA / PODINSPEKTOR DS. GEODEZJI I KATASTRU

Urząd Miejski w Elblągu

Elbląg, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1401


Obowiązki:

aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków miasta Elbląg;udostępnianie danych z ewidencji gruntów i budynków miasta Elbląg;przygotowywanie materiałów do wprowadzania zmian w księgach wieczystych; prowadzenie rejestru cen nieruchomości oraz sporządzanie sprawozdań do GUS; przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych nieruchomości;obsługa Elbląskiego Systemu Informacji Przestrzennej ESIP, w tym bieżąca rejestracja pism i spraw w ramach elektronicznego systemu EOD;współpraca z Głównym Geodetą Kraju dotycząca zintegrowanego systemu informacji
o nieruchomościach.
Czas pracy: pełny etat, godziny pracy: pn, śr, czw 07.30-15.30, wt 07.30-16.30, pt 07.30-14.30
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: październik 2025 r.
Wynagrodzenie od 5550 do 7400 zł brutto w zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata i doświadczenia zawodowego - zgodnie z regulaminem wynagradzania pracowników Urzędu Miejskiego w Elblągu
Miejsce pracy: Departament Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Referat Geodezji i Katastru, ul. Łączności 1, Elbląg



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe geodezyjne lub średnie geodezyjne; znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: Prawo geodezyjne i kartograficzne, o księgach wieczystych i hipotece, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego; znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków;znajomość obsługi komputera - pakiet MS Office; aktywność, odpowiedzialność; umiejętność nawiązywania kontaktów;niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe:wykształcenie wyższe techniczne; staż pracy w geodezji lub w administracji; znajomość oprogramowania GEO-INFO; umiejętność prowadzenia negocjacji.Więcej informacji o wymaganiach znajduje się w treści ogłoszenia o naborze na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Elblągu.


Miejsce pracy: Łączności 1, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: życiorys (CV) - podpisany przez kandydata;kwestionariusz osobowy - dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - podpisany przez kandydata dostępny w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu;kopie dokumentów poświadczających wykształcenie;oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nieposzlakowanej opinii, zgoda na przetwarzanie danych osobowych - podpisane przez kandydata - dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Elblągu; kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;kopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach.Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 25 września 2025 r. z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko Specjalista / Podinspektor ds. geodezji i katastru w Departamencie Gospodarki Nieruchomościami i Geodezji, Referat Geodezji i Katastru w Urzędzie Miejskim w Elblągu, ul. Łączności 1, w terminie do dnia 25 września 2025 r.- za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Elblągu, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg lub- składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Elblągu, ul. Łączności 1 parter sala nr 100,- za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) lub przez e-Doręczenia.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi