"Dzięki Twojej pasji do nieruchomości także i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!"
Specjalista Microsoft AX/Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations
Miejsce pracy: Gdańsk, Gdynia, Słupsk, Tczew, Wejherowo, Rumia, Starogard Gdański (relokacja Niemcy, Weimar)
* Pamiętaj, szukamy osób do pracy w Weimar, Niemcy *
Zadania
- Wdrożenie jednolitych kont rodzajowych z analizą kosztów rodzajowych i benchmarkingu w ramach koncernu,
- Przygotowywanie dokumentacji do finansowania nieruchomości komercyjnych (przede wszystkim w Polsce)
- Przejęcie zadań koordynacyjnych przy wdrożeniu oprogramowania „Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations“
- Przygotowywanie raportów analitycznych
- Koordynowanie zadań z naszymi działami wewnętrznymi, współpraca z działami (np.: z działem Orga/IT lub księgowości)
Oczekiwania:
- Ukończone studia wyższe w zakresie ekonomii ze specjalizacją Controlling/ analiza finansowa lub równorzędne
- Mile widziane conajmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe
- Dobra znajomość IT, w szczególności produktów Microsoft (dobra znajomość Microsoft AX/Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations)
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
- Dokładność, umiejętność pracy z liczbami
- Dobra znajmość j. niemieckiego i angielskiego, mile widziana znajomość j. polskiego
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.