Specjalista/ka ds. zarządzania katalogiem i bazą danych aftermarket
Od: Orienta Polska Sp. z o.o.Miejsce pracy: Czechowice-Dziedzice
Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta, działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenie na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi
Obecnie dla naszego klienta, frimy dostarczającej części zamienne, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista/ka ds. zarządzania katalogiem i bazą danych aftermarket
Miejsce pracy: Kaniów, k. Czechowic-Dziedzic
Zakres obowiązków:
- Uzupełnianie międzynarodowych baz części zamiennych, z których korzystają serwisy przy zamawianiu części zamiennych
- Nadzór nad bazami
- Opracowywanie instrukcji pakowania
- Współpraca z Klientami / doradztwo techniczne
- Wsparcie Działu Sprzedaży
Wymagania:
- Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie techniczne
- Doświadczenie techniczne w sektorze części zamiennych (układy zawieszenie, układy sterowania) będzie dodatkowym atutem
- Znajomość języka włoskiego i angielskiego
- Skrupulatność i sumienność
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Prywatna opieka medyczna
- Premie i bonusy świąteczne