#

Specjalista/ka ds. zarządzania katalogiem i bazą danych aftermarket

Orienta Polska Sp. z o.o.

Czechowice-Dziedzice, śląskie

Orienta Polska Sp. z o.o.

Specjalista/ka ds. zarządzania katalogiem i bazą danych aftermarket

Od: Orienta Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Czechowice-Dziedzice

Orienta Polska Sp. z o.o. to firma będąca częścią międzynarodowej Grupy Orienta, działająca na podstawie wpisu do rejestru agencji zatrudnienia nr 13347. Posiadamy dwudziestoletnie doświadczenie na włoskim rynku pracy, co pozycjonuje nas w czołówce najważniejszych firm specjalizujących się w zarządzaniu zasobami ludzkimi

Obecnie dla naszego klienta, frimy dostarczającej części zamienne, poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Specjalista/ka ds. zarządzania katalogiem i bazą danych aftermarket

Miejsce pracy: Kaniów, k. Czechowic-Dziedzic

Zakres obowiązków:
- Uzupełnianie międzynarodowych baz części zamiennych, z których korzystają serwisy przy zamawianiu części zamiennych
- Nadzór nad bazami
- Opracowywanie instrukcji pakowania
- Współpraca z Klientami / doradztwo techniczne
- Wsparcie Działu Sprzedaży

Wymagania:
- Wcześniejsze doświadczenie na podobnym stanowisku
- Wykształcenie techniczne
- Doświadczenie techniczne w sektorze części zamiennych (układy zawieszenie, układy sterowania) będzie dodatkowym atutem
- Znajomość języka włoskiego i angielskiego
- Skrupulatność i sumienność

Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Prywatna opieka medyczna
- Premie i bonusy świąteczne

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi