Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 07/06/2020.

Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Wrocław, dolnośląskie

InterKadra Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • bieżąca obsługa telefoniczna i e-mailowa partnerów, klientów oraz pracowników;
  • utrzymywanie stałych relacji z obsługiwanymi przez dział klientami i partnerami;
  • rozwiązywanie bieżących problemów oraz przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji;
  • utrzymywanie kontaktu z oddelegowanymi do klientów pracownikami.

Oczekujemy:

  • doświadczenia w obsłudze klienta- minimum 2 lata;
  • wykształcenia średniego lub wyższego;
  • dobrej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny)
  • dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet Office, w szczególności Word oraz Excel)
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
  • umiejętności organizacji pracy własnej.

Mamy do zaoferowania:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-16:00 w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy;
  • realne możliwości podnoszenia kompetencji;
  • dodatkowe benefity (karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach, bezpłatne masaże relaksacyjne)
  • niezbędne narzędzia pracy (laptop oraz telefon)
  • pracę w atmosferze wzajemnego szacunku i uznania;
  • pracę dla jednej z największych polskich firm, zatrudniającej ponad 5000 osób.

Prezentacja firmy

InterKadra to Agencja Pracy Tymczasowej i Doradztwa Personalnego z 13-letnim... doświadczeniem na rynku. Oferujemy pracę dostosowaną do Twoich kwalifikacji i potrzeb. Jesteśmy firmą godną zaufania!

Nr 3372 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
do góry