Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Lódz Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Lódz
NR REF.: 1133358
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta z branży FMCG poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Twoje następne stanowisko
Twoją odpowiedzialnością będzie mailowa i telefoniczna opieka posprzedażowa Klientów w zakresie zamówień, płatności, transportu, a także utrzymanie kompletności dokumentacji cyfrowej. Ponadto Specjalista/ka będzie w kontakcie z innymi działami w organizacji, np. Logistyka, Księgowość, Sprzedaż.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1, a także bardzo dobrej organizacji czasu pracy. Mile widziane doświadczenie w pracy na systemie SAP. Z uwagi na charakter stanowiska ważne są umiejętności komunikacyjne oraz chęć pracy z ludźmi. Poszukujemy Kandydatów dostępnych w pełnym wymiarze godzin (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00).
Co zyskujesz?
Dołączając do zespołu masz możliwość poznać złożoność procesów zachodzących w działach Customer Service. Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość skorzystania z benefitów w postaci opieki medycznej czy karty sportowej.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Lódz
NR REF.: 1133358
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta z branży FMCG poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim
Twoje następne stanowisko
Twoją odpowiedzialnością będzie mailowa i telefoniczna opieka posprzedażowa Klientów w zakresie zamówień, płatności, transportu, a także utrzymanie kompletności dokumentacji cyfrowej. Ponadto Specjalista/ka będzie w kontakcie z innymi działami w organizacji, np. Logistyka, Księgowość, Sprzedaż.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Wymagamy znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1, a także bardzo dobrej organizacji czasu pracy. Mile widziane doświadczenie w pracy na systemie SAP. Z uwagi na charakter stanowiska ważne są umiejętności komunikacyjne oraz chęć pracy z ludźmi. Poszukujemy Kandydatów dostępnych w pełnym wymiarze godzin (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00).
Co zyskujesz?
Dołączając do zespołu masz możliwość poznać złożoność procesów zachodzących w działach Customer Service. Oferujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, możliwość skorzystania z benefitów w postaci opieki medycznej czy karty sportowej.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.