Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/2524
Obowiązki:
Zarządzanie projektami marketingowymi w kategorii filtracji od koncepcji po wdrożenie.Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej 360 (digital, ATL, BTL).
Koordynacja kampanii produktowych i wizerunkowych planowanie, egzekucja, optymalizacja.Współpraca z zespołami: sprzedaży, e-commerce, trade marketingu, designu i customer servic a także licznymi agencjami. Nadzór nad produkcją materiałów reklamowych (video, social media, e-mail marketing, PR).
Zarządzanie harmonogramami i budżetami projektowymi.
Monitorowanie efektywności działań i rekomendowanie usprawnień na podstawie KPI.
Analiza rynku, trendów i działań konkurencji.
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Zakres zadań; Zarządzanie projektami marketingowymi w kategorii filtracji od koncepcji po wdrożenie.Tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej 360 (digital, ATL, BTL). Koordynacja kampanii produktowych i wizerunkowych planowanie, egzekucja, optymalizacja. Współpraca z zespołami: sprzedaży, e-commerce, trade marketingu, designu i customer servic a także licznymi agencjami. Nadzór nad produkcją materiałów reklamowych (video, social media, e-mail marketing, PR). Zarządzanie harmonogramami i budżetami projektowymi. Monitorowanie efektywności działań i rekomendowanie usprawnień na podstawie KPI.Analiza rynku, trendów i działań konkurencji.Wymagania; Minimum 3 lat doświadczenia w marketingu lub zarządzaniu projektami. Umiejętności strategicznego planowania i prowadzenia projektów end-to-end.Znajomości narzędzi marketingowych i analitycznych. Doświadczenia we współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.Samodzielności, inicjatywy i wysokiej kultury pracy zespołowej.Pracodawca oferuje; Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Umowę o pracę na pełny etat. Szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy. Pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego. Kartę sportową na preferencyjnych warunkach. Dobrą organizację pracy i realny wpływ na rozwój produktów. Perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń. Pracę w godz. 8- 16 (możliwość pracy hybrydowej).Miejsce pracy: Bilcza (woj. Świętokrzyskie).
Miejsce pracy: Bilcza, 26-026 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: inny - Kontakt z pracodawcąhttps://formastersa.traffit.com/public/form/a/43?uid=320c0ddbab50b018b86d1bbdd0cff8f34a656a554250597358645645443569472f30654f373442616850743763626b755732486336504d326c444a6a4f57656f, Godziny : 8.00-15.00
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/10/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media