Zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentacji płacowej oraz sporządzanie list płac,
- rozliczanie czasu pracy,
- naliczanie wypłat urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń pracowniczych,
- sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS,
- sporządzanie dokumentów kadrowych min.: umowy o pracę i zlecenie, świadectw
pracy, zaświadczeń,
- prowadzenie akt osobowych,
- kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS).
Oczekujemy:
- doświadczenia w pracy w zakresie kadr i płac min 1 rok,
- praktycznej znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, prawa
podatkowego w zakresie opodatkowania wynagrodzeń,
- dobrej organizacji pracy,
- samodzielności oraz poczucia odpowiedzialności za powierzone dokumenty i zakres
obowiązków,
- chęci zdobywania nowego doświadczenia,
- znajomość programu Comarch Optima będzie dodatkowym atutem.
Kancelaria Podatkowa zapewnia profesjonalną obsługę podatkowo-ksiegową o... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.