Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/01/2021.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/2335


Obowiązki:

• Obsługa i rozwiązywanie problemów zgłoszonych w platformie Helpdesk, dobór i zakupy sprzętu dla pracowników (komputery, laptopy, drukarki i inny sprzęt IT, prowadzenie magazynu sprzętu IT (przyjęcia wydania, dokumentacja, naprawa), instalacja i konfiguracja nowego/używanego sprzętu do pracy w firmie, wydawanie/przyjmowanie telefonów (w tym wysyłki gwarancje/naprawy), wsparcie dla użytkowników końcowych w zakresie pakietu Microsoft Office w szczególności EXCEL
WYMAGANIA:
• Bardzo dobra znajomość systemu Windows 10, konfiguracji i instalacji, praktyczna umiejętność instalacji, dobra znajomość pakietu Office 2016/365, ogólna znajomość zagadnień sieciowych, znajomość angielskiego pozwalająca na samodzielne wyszukiwanie rozwiązań, umiejętność pracy w zespole.
Godz. pracy 8-16.
Okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia umowy.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Wykształcenie:

  • zasadnicze branżowe, brak



Miejsce pracy: Braci Staniuków 18, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 1

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
27/11/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona
do góry