#

SPECJALISTA IT Helpdesk

Del Piero Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Del Piero Sp. z o.o.
DEL PIERO
Od 1998 roku zajmujemy się profesjonalną rekrutacją pracowników, doradztwem personalnym (m.in. badanie potencjału, budowanie ścieżek kariery itd.) oraz rekrutacją tymczasową. Przez ten czas z powodzeniem przeprowadziliśmy ponad 3.500 procesów rekrutacyjnych i ponad 1.000 projektów badania potencjału dzięki temu zyskaliśmy wielu zadowolonych Klientów. Politykę naszej firmy opieramy o optymalizację kosztów. Świadczymy usługi na najwyższym europejskim poziomie przy zachowaniu konkurencyjnych cen. Cieszymy się, że dzięki naszej wiedzy i doświadczeniu możemy pomóc Państwu w zatrudnieniu kadry na miarę Państwa potrzeb i oczekiwań – specjalistów, którzy będą mieli swój wkład w budowanie marki i pomogą przedsiębiorstwu wspiąć się na kolejne szczeble rozwoju. Usługi doradztwa personalnego świadczymy na terenie całej Polski. Naszą ofertę kierujemy zarówno do dużych przedsiębiorstw działających na skalę międzynarodową, jak i dynamicznie rozwijających się małych i średnich firm. Zasady, którymi kierujemy się we współpracy z naszymi Klientami i kandydatami, to zaufanie, odpowiedzialność i dyskrecja.

SPECJALISTA IT Helpdesk

Od: Del Piero Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Katowice

Naszym Klientem jest firma z kapitałem zagranicznym działająca w branży leasingu, wynajmu samochodów i zarządzania flotami zarówno dla dużych jak i mniejszych podmiotów. W związku z dynamicznym rozwojem Departamentu Obsługi Klienta poszukujemy energicznych, potrafiących budować pozytywne relacje osób na stanowisko

SPECJALISTA IT Helpdesk

miejsce pracy: Katowice

 

Pragniesz zmienić coś w swoim życiu zawodowym?

Jesteś osobą otwartą i z doświadczeniem w obszarze helpdesk? Aplikuj!!!

Ta oferta jest stworzona dla Ciebie - nic nie tracisz a możesz wiele zyskać !!!

Zapewniamy 100 % poufności !!!

 

ISTOTA STANOWISKA: Osoba odpowiedzialna będzie za wsparcie informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach (pierwsza linia wsparcia).

 

POSZUKIWANY PROFIL KANDYDATA:

  • W zakresie wykształcenia: minimum średnie
  • W zakresie doświadczenia: doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w pierwszej linii wsparcia ( administrator lub service desk)
  • W zakresie znajomości języków obcych: znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • W zakresie znajomości programów komputerowych: znajomość systemów Windows 10, MS Office 2016, MS Outlook, znajomość SQL na poziomie podstawowym. Znajomość podstawowych zagadnień z sieci komputerowych
  • W zakresie cech osobowości: wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, pozytywne nastawienie i wysoki poziom energii w działaniu, cierpliwość, samodzielność, odporność na stres, umiejętność efektywnego kontaktu z osobami z różnych poziomów organizacji, wysoka kultura osobista.

 

GŁÓWNY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów IT
  • przyjmowanie i obsługa zgłoszeń elektronicznych i telefonicznych
  • diagnozowanie zgłoszonych incydentów oraz samodzielne rozwiązywanie problemów
  • monitorowanie zgłoszeń zarejestrowanych w systemie HelpDesk
  • zarządzanie kontami użytkowników ( m.in. tworzenie, usuwanie, zmiana haseł)
  • współpraca z zespołem administratorów IT

 

OFERTA. Niniejsza oferta kierowana jest do osób, które oczekują samodzielnej i odpowiedzialnej pracy w ramach struktur prężnej i nowoczesnej firmy.

W zamian za wysokie kwalifikacje, profesjonalizm i zaangażowanie, Nasz Klient oferuje:

  • pracę w rozwojowym, interesującym i stabilnym środowisku
  • pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach
  • atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus premie, umowa o pracę
  • dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole,
  • szansę na zdobycie cennego doświadczenia,
  • udział w szkoleniach i eventach integracyjnych,
  • możliwości awansu w strukturach firmy,
  • prywatną opiekę medyczną
  • Multikafeteria (Karta Multisport, bilety do kina, teatru, na wydarzenia sportowe)

 

Del Piero Sp. z o.o. działające na rynku usług doradztwa personalnego od 1998 roku zapewni wszystkim kandydatom pełną dyskrecję przestrzegając zasad etycznych branży oraz ogólnoprzyjętej kultury biznesowej. Firma posiada wpis w rejestrze podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 943. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Wszystkie zainteresowane osoby, spełniające powyższe wymagania, prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku "Aplikuj".

Osoba prowadząca projekt: Joanna Huptyś

Menadżer Projektów Rekrutacyjnych i Badania Potencjału / Psycholog

Del Piero Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi