Numer oferty: StPr/25/0520
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej w systemie elektronicznym Kadry VULCAN, prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt, przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia oraz po zatrudnieniu, przygotowanie skierowań na badania lekarskie, wstępne, okresowe oraz kontrolne, sprawowanie nadzoru nad terminowym przeprowadzaniem szkoleń okresowych pracowników z zakresu BHP, przygotowanie miesięcznych tabel wynagrodzeń pracowników, prowadzenie rejestru spraw bieżących, wykonywanie kontrol wstępnej w ramach kontroli zarządczej w zakresie poprawności merytorycznej i legalnej przygotowanych dokumentów, znajomość i przestzreganie przepisów prawa w zakresie powierzonych do realizaji zadań, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu, sporządzanie zgłoszenia i wyrejestrowania do ZUS, sporządzanie deklaracji PFRON, przygotowanie danych do sprawozdań GUS, ZUS, Urzędu Miasta Świnoujście. Ogólny zakres obowiązków na stanowisku: " Specjalista/inspektor ds. kadr" - strona BIP UM Świnoujście
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.