Numer oferty: StPr/25/0395
prowadzenie dokumentacji pracowniczej w systemie elektronicznym Kadry VULCAN, prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia w trakcie zatrudnienia oraz po zatrudnieniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,wstępne, okresowe oraz kontrolne, sprawozdanie nadzoru nad terminowym przeporwadzeniem szkoleń okresowych pracowników z zakresu BHP, przygotowanie miesięcznych tabel wynagrodzeń pracowników, prowadzenie rejestru spraw bieżących, wykonywanie kontroli wstęnej w ramach kontroli zarządczej w zakresie poprawności merytorycznej i legalnej przygotowanych dokumentów,znajomości i przestrzeganie przepisów prawa w zakresie powierzonych do realizacji zadań, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu sporządzanie zgłoszenia i wyrejestrowania do ZUS, sporządzanie deklaracji PEFRON, przygotowanie danych do sprawozdań GUS,ZUs, Urzędu Miasta Świnoujście - ogólny zakres obowiązków na stanowisku: Specjalista/inspektor ds. kadr/strona BIP UM Świnoujście
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: .
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.