Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0395


Obowiązki:

prowadzenie dokumentacji pracowniczej w systemie elektronicznym Kadry VULCAN, prowadzenie akt osobowych pracowników zgodnie z obowiązującym jednolitym rzeczowym wykazem akt. przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zatrudnienia w trakcie zatrudnienia oraz po zatrudnieniu, przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,wstępne, okresowe oraz kontrolne, sprawozdanie nadzoru nad terminowym przeporwadzeniem szkoleń okresowych pracowników z zakresu BHP, przygotowanie miesięcznych tabel wynagrodzeń pracowników, prowadzenie rejestru spraw bieżących, wykonywanie kontroli wstęnej w ramach kontroli zarządczej w zakresie poprawności merytorycznej i legalnej przygotowanych dokumentów,znajomości i przestrzeganie przepisów prawa w zakresie powierzonych do realizacji zadań, sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu sporządzanie zgłoszenia i wyrejestrowania do ZUS, sporządzanie deklaracji PEFRON, przygotowanie danych do sprawozdań GUS,ZUs, Urzędu Miasta Świnoujście - ogólny zakres obowiązków na stanowisku: Specjalista/inspektor ds. kadr/strona BIP UM Świnoujście



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, kierunek: Kadry
  • wyższe (w tym licencjat), kierunek: Kadry

Pozostałe wymagania:

  • Wykształecenie: Wyższe lub średnieKierunek/specjalność: KADRYDoświadczenie zawodowe:wykształcenie Wyższe oraz roczny staż pracy na stanowisku o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na powyższym stanowisku pracy lub Średnie oraz co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na powżyszym stanowisku pracy.Umiejętności - uprawnienia: Posiada znajomość regulacji prawnych: Ustawa Kodeks pracy,karta nauczyciela,ustawa o pracownikach samorządowych,obsługa rpogramu Płatnik, obsługa systemu kadry VULCAN.Okres zatrudnienia: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślonyMiejsce zgłoszenia się kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: ul.Wojska Polskiego 1/5 72-600 ŚwinoujściePraca w godzinach: 7:00 - 15:00


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Staż pracy: lata: 3

Wymagane dokumenty: .

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi