Specjalista helpdesk z językiem francuskim
Miejsce pracy: Wrocław, Legnica, Wałbrzych, Jelenia Góra, Głogów, Lubin, Bolesławiec, Lubań, DzierżoniówOferta:
- Praca 100% zdalna, w pełnym wymiarze godzin
- Praca pn.-pt. w godz. 8-19 (2 zmiany: 8-16 i 11-19 naprzemiennie co tydzień)
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Benefity: pakiet opieki medycznej (Luxmed), ubezpieczenie na życie, Multikafeteria (w tym karta Multisport), bonus świąteczny
Wymagania:
- Doskonała znajomość języków francuskiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1)
- Minimum roczne doświadczenie w branży zorientowanej na klienta
- Komunikatywność, umiejętność przejęcia inicjatywy, umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność szybkiego pisania - 40 (lub więcej) słów na minutę
- Biegła znajomość MS Office i przeglądarek internetowych
- Stabilne łącze internetowe (praca 100% zdalna)
- Podstawowa znajomość gier (jeśli jesteś regularnym graczem jest to dodatkowy atut)
Zadania:
- Kontakt z klientem francusko- i angielskojęzycznym (email, chat, wiadomości, połączenia telefoniczne)
- Rozwiazywanie problemów na podstawie dostępnej bazy wiedzy i innych zasobów
- Odpowiadanie na pytania Klientów oraz zbieranie opinii
- Dokonywanie rekomendacji produktów i pomoc Klientom w dokonywaniu zakupów
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.