Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/12/2021.

Specjalista helpdesk z językiem francuskim

Wrocław, Legnica, Wałbrzych, Jelenia Góra, Głogów, Lubin, Bolesławiec, Lubań, Dzierżoniów, dolnośląskie

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Oferta:

  • Praca 100% zdalna, w pełnym wymiarze godzin
  • Praca pn.-pt. w godz. 8-19 (2 zmiany: 8-16 i 11-19 naprzemiennie co tydzień)
  • Umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Benefity: pakiet opieki medycznej (Luxmed), ubezpieczenie na życie, Multikafeteria (w tym karta Multisport), bonus świąteczny

Wymagania:

  • Doskonała znajomość języków francuskiego i angielskiego w mowie i piśmie (C1)
  • Minimum roczne doświadczenie w branży zorientowanej na klienta
  • Komunikatywność, umiejętność przejęcia inicjatywy, umiejętność rozwiązywania problemów
  • Umiejętność szybkiego pisania - 40 (lub więcej) słów na minutę
  • Biegła znajomość MS Office i przeglądarek internetowych
  • Stabilne łącze internetowe (praca 100% zdalna)
  • Podstawowa znajomość gier (jeśli jesteś regularnym graczem jest to dodatkowy atut)

Zadania:

  • Kontakt z klientem francusko- i angielskojęzycznym (email, chat, wiadomości, połączenia telefoniczne)
  • Rozwiazywanie problemów na podstawie dostępnej bazy wiedzy i innych zasobów
  • Odpowiadanie na pytania Klientów oraz zbieranie opinii
  • Dokonywanie rekomendacji produktów i pomoc Klientom w dokonywaniu zakupów

Prezentacja firmy

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku... wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce poprzez sieć blisko 70 agencji rozmieszczonych na terenie całego kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi z obszaru HR dla firm i kandydatów, poprzez wachlarz swoich marek: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą oraz outplacement.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca Obsługa klienta
do góry