#

Specjalista Helpdesk IT z językiem niemieckim

TrustIt Sp z o.o.

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy: Łódź

Poszukujemy osoby która przy pomocy telefonu oraz systemu zdalnej pomocy będize pomagała naszym niemieckojęzycznym klientom w rozwiazywaniu ich problemów z systemem informatycznym

Zakres obowiązków:

· Zdalne wsparcie użytkowników – pierwsza linia wsparcia technicznego
· Diagnozowanie problemów wydajnościowych i konfiguracyjnych stacji roboczych,
· Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT,
· Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i biznesowego ,

Wymagania

· Biegła znajomość języka niemieckiego w tym języka informatycznego (korespondencja z użytkownikiem, rozmowy telefoniczne).
· Znajomość klienckich systemów operacyjnych Windows.
· Znajomość aplikacji i rozwiązań z zakresu MS Office./span>
· Znajomość podstawowych zagadnień związanych z sieciami komputerowymi.
· Umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku
· Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
· Umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy.
· Wysoka jakość i wydajność wykonywanej pracy.

Prezentacja firmy

Jesteśmy polską firmą informatyczną należącą do Grupy Kapitałowej Atende... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Wynagrodzenie
4 500PLN - 5 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
Premia uznaniowa. pakiet medyczny
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca IT - Konsulting, Praca IT - Kontrola jakości

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi