Miejsce pracy: Łódź
Poszukujemy osoby która przy pomocy telefonu oraz systemu zdalnej pomocy będize pomagała naszym niemieckojęzycznym klientom w rozwiazywaniu ich problemów z systemem informatycznym
Zakres obowiązków:
· Zdalne wsparcie użytkowników – pierwsza linia wsparcia technicznego
· Diagnozowanie problemów wydajnościowych i konfiguracyjnych stacji roboczych,
· Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT,
· Instalacja i konfiguracja oprogramowania biurowego i biznesowego ,
· Biegła znajomość języka niemieckiego w tym języka informatycznego (korespondencja z użytkownikiem, rozmowy telefoniczne).
· Znajomość klienckich systemów operacyjnych Windows.
· Znajomość aplikacji i rozwiązań z zakresu MS Office./span>
· Znajomość podstawowych zagadnień związanych z sieciami komputerowymi.
· Umiejętność pracy w zespole i na samodzielnym stanowisku
· Rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
· Umiejętność szybkiego zdobywania wiedzy.
· Wysoka jakość i wydajność wykonywanej pracy.
Jesteśmy polską firmą informatyczną należącą do Grupy Kapitałowej Atende... Rozwiń
Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez TrustIt Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Wróblewskiego 18, 93-578 Łódź, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.