Zadania:
przygotowanie wycen i ofert handlowych
utrzymywanie i rozwój kontaktów z klientami
ewidencja i realizacja zamówień
aktywne pozyskiwanie nowych klientów
udział w organizacji działań marketingowych
pełna ewidencja wszystkich działań w systemie CRM
Wymagania:
ogólna znajomość technologii informatycznych
wysokie zdolności komunikacyjne i organizacyjne
konsekwencja i systematyczność w działaniu
umiejętność pracy w grupie
wykształcenie wyższe (lub w trakcie)
Mile widziane:
wykształcenie o kierunku informatycznym, ekonomicznym, marketingowym
znajomość zagadnień finansowo-księgowych
znajomość produktów Sage Symfonia i enova365 (w tym CRM)
posiadanie prawa jazdy kategorii B
Tradiss zajmuje się kompleksowymi rozwiązaniami informatycznymi w obszarach zarządzania... firmą. Zapraszamy do naszego zespołu absolwentów i studentów uczelni o kierunku informatycznym i ekonomicznym. Jeżeli twoją pasją jest informatyka lub ekonomia, marketing i zarządzanie a marzeniem praca w branży IT - zapraszamy nawet jeżeli nie masz kierunkowego wykształcenia lub dostatecznej wiedzy. Szukamy osób kreatywnych i dynamicznych, otwartych na innowacje, chętnych do zwiększania poziomu swoich kompetencji - oferujemy udział w specjalistycznych i certyfikowanych szkoleniach oraz kursach.
W firmie Tradiss dostaniesz szansę na karierę zawodową zgodną z twoimi zainteresowaniami Oferujemy stałą pracę lub zapraszamy do odbycia praktyki czy stażu.. Rozwiń