Opis stanowiska pracy

• przygotowywanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS,
• sporządzanie korekt dokumentów ZUS (m.in. zbiegów tytułów ubezpieczeń),
• współpraca z instytucjami zewnętrznymi,
• współpraca z klientami IBS.

Wymagania

• praktycznej znajomość przepisów dot. ubezpieczeń społecznych,
• znajomości systemu Płatnik – mile widziana,
• dobrej znajomości pakietu MS Office – w szczególności MS Excel,
• otwartości na naukę i szybkości uczenia się,
• bardzo dobrej organizacji pracy, sumienności i zaangażowania w powierzone zadania,
• umiejętności pracy pod presją czasu,
• komunikatywności.

Oferujemy:
• szerokie możliwości rozwoju zawodowego, również poprzez udział w projektach zmierzających do usprawnienia procesów biznesowych w spółce,
• wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy: możliwość dofinansowania do studiów, szkolenia, dostęp do firmowej biblioteki książek i multimediów,
• możliwość realizowania własnych, innowacyjnych pomysłów,
• dofinansowanie systemu kafeteryjnego: Multisport, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka zdrowotna, posiłki oraz wiele innych,
• pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku usług outsourcingowych,
• zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
• przyjazną atmosfera pracy sprzyjająca podnoszeniu swoich kwalifikacji.

Prezentacja firmy

http://bpo.impel.pl/

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
05/11/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Premie, dodatki:
tak
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi