Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 26/03/2019.

Specjalista ds. zaopatrzenia / Planista Materiałowy

Wrocław, dolnośląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. zaopatrzenia / Planista Materiałowy
Wrocław
NR REF.: 1118153

Nasz Klient jest wiodącym dostawcą globalnego łańcucha dostaw dla przemysłu lotniczego i obronnego, z ponad 40-letnim doświadczeniem w branży

Region:
Wrocław, dolnośląskie



Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe (kierunkowego: logistyka i pokrewne, mile widziani również studenci studiów zaocznych)
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
  • Rzetelności oraz dyspozycyjności
  • Analitycznego podejścia i umiejętności pracy z danymi
  • Nastawienia na pracę zespołową, umiejętności budowania relacji na różnych szczeblach organizacji
  • Dynamizmu w działaniu, operatywności i zaangażowania
  • Gotowości do pracy pod presją czasu
  • Dobrej znajomości pakietu Office, szczególnie (MS Excel)


Obowiązki:
  • Planowanie i kontrola dostępności materiałów niezbędnych do produkcji
  • Prognozowanie i zamawianie materiałów, kontrola i optymalizacja poziomu zapasów
  • Wsparcie procesu inwentaryzacji
  • Kontrolowanie terminów i jakości dostaw materiałów
  • Praca z dokumentacją materiałową (m.in. kontrola i zatwierdzanie faktur)
  • Aktualizowanie danych w systemie ERP
  • Współpraca z innymi działami firmy
  • Doskonalenie łańcucha dostaw


Oferujemy:
  • Możliwość budowania nowej struktury w Polsce
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej
  • Szeroki i bogaty pakiet benefitów
  • Przyjazną atmosferę w pracy


JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY/A - APLIKUJ!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
26/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
Zapisz ofertę
do góry