Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 15/11/2018.

Specjalista ds. Zamówień

Gdynia, pomorskie

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :

  • opracowywanie dokumentacji i przeprowadzanie wyznaczonych postępowań o udzielenie zamówienia zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień przez PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. i/lub ustawą Prawo zamówień publicznych,
  • przygotowywanie projektów umów, przeprowadzanie uzgodnień wewnętrznych z nimi związanych i zleconych aneksów związanych z ich realizacją,
  • udział w pracach komisji przetargowych (funkcja członka-sekretarza),
  • realizowanie wyznaczonych potrzeb klientów wewnętrznych w zakresie dostaw, usług i robót budowlanych,
  • współudział w opracowywaniu sprawozdań, procedur i instrukcji.

Od kandydata oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego ekonomicznego, prawniczego lub z zakresu zarządzania,
  • minimum 3 lata pracy, w tym 1 rok doświadczenia w obsłudze zamówień publicznych lub sektorowych,
  • bardzo dobrej organizacji pracy,
  • skrupulatności i rzetelności,
  • umiejętności analitycznego myślenia,
  • komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz na samodzielnym stanowisku.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • pakiet socjalny,
  • przyjazną atmosferę pracy.

Osoby zainteresowane, spełniające powyższe warunki, prosimy o przesłanie w terminie do 09.11. 2018 r. listu motywacyjnego oraz CV

Prezentacja firmy

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gdyni zalicza się do największych... firm branży wodno – kanalizacyjnej w Polsce. Obsługuje około 400 tysięcy mieszkańców Gdyni, Rumi, Redy, Wejherowa i części gminy Kosakowo, Puck oraz Wejherowo należących do Komunalnego Związku Gmin „Dolina Redy i Chylonki”.

Przedmiotem działalności Spółki jest:
- produkcja i dystrybucja wody;
- odbiór, oczyszczanie i utylizacja ścieków;
- eksploatacja i konserwacja urządzeń wodno – kanalizacyjnych;
- świadczenie usług w zakresie badań i analiz technicznych dotyczących wody i ścieków;
- świadczenie usług projektowania technicznego w zakresie branży wodno – kanalizacyjnej oraz obsługi inwestycyjnej;
- świadczenie usług w zakresie napraw i legalizacji przyrządów do pomiarów i kontroli przepływu wody.

Spółka PEWIK w swoich działaniach dąży do jak najlepszego wykorzystania potencjału technicznego oraz umiejętności swoich pracowników. Jednym z najważniejszych priorytetów jest systematyczne podnoszenie efektywności działania i organizacji pracy oraz jakości świadczonych usług. Spółka uzyskała certyfikat zintegrowanego systemu zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego zgodny z normami ISO 9001 i 14001 oraz akredytację dla Laboratorium.

PEWIK GDYNIA konsekwentnie od lat stara się potwierdzać swój wizerunek firmy nowoczesnej, sprawnej, profesjonalnie zarządzanej, przyjaznej ludziom i naturze – zgodnie ze swoim mottem:
„Żyjemy w harmonii ze środowiskiem”
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca Finanse , Praca Prawo / Prokuratura
do góry