Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1189


Obowiązki:

Sporządzanie dokumentów związanych z procesem postępowania o udzielenie zamówień publicznych
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
Udział w komisji przetargowej,
Prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
Przygotowywanie projektów umów w sprawie udzielania zamówienia publicznego,
Prowadzenie rejestrów i sporządzanie sprawozdań



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania- Wykształcenie wyższe (preferowanie kierunki: prawo, ekonomia, administracja)- Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi - Znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych- Samodzielność i praca zespołowa- Systematyczność, obowiązkowość, dokładność i terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków- Umiejętność pracy pod presją czasu


Miejsce pracy: Batorego 17-19, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Kandydaci proszeni są o składanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres:Specjalistyczny Szpital Miejski im. M. Kopernika w ToruniuSekretariatul. Batorego 17/1987-100 Toruńz dopiskiem OFERTA PRACY na stanowisko Specjalista ds. zamówień publicznych lub mailowo na adres kadry@med.torun.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi