Numer oferty: StPr/22/0137
Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień zgodnie z obowiązującymi regulacjami, w oparciu o ustawę Prawo Zamówień Publicznych w tym: przygotowywanie SWZ, odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców, weryfikacja i ocena złożonych ofert, przygotowywanie ewentualnych wezwań do uzupełnienia dokumentów złożonych wraz z ofertami przez wykonawców, przygotowywanie informacji o wyborze lub odrzuceniu wykonawcy/oferty, sporządzanie protokołów z postępowania
Współpraca z pracownikami komórek merytorycznych w przygotowywaniu opisów przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości przedmiotu zamówienia, sporządzanie wniosków o wszczęcie postępowania, określanie kryteriów wyboru oferty i warunków udziału w postępowaniu
Organizowanie prac komisji przetargowych oraz udział w pracach tych komisji
Analiza i weryfikacja prawidłowości oraz kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne
Publikacja ogłoszeń i raportów postępowań w Biuletynie Zamówień Publicznych i w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Przygotowywanie projektów umów do prowadzonych postępowań we współpracy z radcą prawnym
Koordynowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym Wykonawcą
Archiwizowanie dokumentacji związanej z zamówieniami publicznymi
Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, rejestru zawieranych umów na dostawy, usługi, roboty budowlane
Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową
Monitorowanie wyników postępowań przetargowych
Przygotowywanie lub zlecania opracowania wniosków o finansowanie projektów z funduszy zewnętrznych
Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz innych dokumentów niezbędnych do rozliczania projektów
Prowadzenie dokumentacji finansowej projektów, weryfikacja zgodności i prawidłowości wydatkowania środków z budżetem projektu oraz harmonogramem rzeczowo-finansowym
Monitorowanie realizacji wskaźników produktu i rezultatu
Zapewnienie zgodności realizacji projektów z umowami, programami oraz wytycznymi UE
Udział w kontrolach projektów prowadzonych przez zewnętrzne podmioty
Koordynowanie obiegu dokumentów projektowych
Wsparcie w przygotowywaniu raportów merytorycznych związanych z rozliczaniem projektów
Współpraca z działami zakładu oraz instytucjami zarządzającymi środkami unijnymi
Tworzenie i aktualizacja procedur i instrukcji powierzonego obszaru
Dbałość o prawidłowość obiegu dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi i finansowaniem projektów
Ścisła współpraca z wszystkimi działami zakładu
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Podmiejska 69, 45-574 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: CV należy przesłać na adres: sekretariat@zk.opole.plO terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo.Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.