Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1063


Obowiązki:

- POZYSKIWANIE OFERT I PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH WYKONAWCÓW USŁUG, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE TRWAŁYCH RELACJI Z OBECNYMI PARTNERAMI
- MONITOROWANIE RYNKU W CELU IDENTYFIKACJI NOWYCH MOŻLIWOŚCI ZAKUPOWYCH ORAZ OCENA OFERT POD KĄTEM CEN, JAKOŚCI I TERMINÓW WYKONYWANIA USŁUG
- WSPÓŁPRACA Z PODWYKONAWCAMI W ZAKRESIE NEGOCJOWANIA UMÓW RAMOWYCH I WARUNKÓW HANDLOWYCH, MAJĄCYCH NA CELU UZYSKIWANIE NAJLEPSZYCH WARUNKÓW CENOWYCH I JAKOŚCIOWYCH
- ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁAMI PRODUKCJI I SPRZEDAŻY W CELU ZAPEWNIENIA TERMINOWEJ DOSTĘPNOŚCI I NIEZBĘDNYCH USŁUG
- KOORDYNACJA DZIAŁAŃ Z DZIAŁEM JAKOŚCI I WYDZIAŁAMI PRODUKCYJNYMI W CELU WERYFIKACJI ZGODNOŚCI REALIZOWANYCH USŁUG Z WYMOGAMI FIRMY
- SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ, WPROWADZANIE DANYCH ZAKUPOWYCH DO SYSTEMU ERP
- REGULARNA ANALIZA WYDATKÓW I KOSZTÓW ZAKUPOWYCH ORAZ PROPONOWANIE USPRAWNIEŃ
- TWORZENIE I AKTUALIZACJA BAZY DOSTAWCÓW USŁUG, W TYM OCENA DOSTAWCÓW
- WDRAŻANIE I UTRZYMYWANIE SYSTEMU ZARZĄDZANIA INFORMACJAMI O DOSTAWCACH W CELU ZAPEWNIENIA DOSTĘPNOŚCI AKTUALNYCH I PRECYZYJNYCH DANYCH
- NADZÓR NAD TERMINOWĄ REALIZACJĄ ZAMÓWIONYCH USŁUG PRZEZ WYKONAWCÓW ORAZ IDENTYFIKACJA I ROZWIĄZYWANIE POTENCJALNYCH PROBLEMÓW ZWIĄZANYCH Z REALIZACJĄ USŁUG
- ANALIZA I PROGNOZOWANIE TRENDÓW ZAKUPOWYCH W CELU ZAPEWNIENIA CIĄGŁOŚCI DOSTAW USŁUG I MINIMALIZACJI RYZYKA OPERACYJNEGO



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • SAMODZIELNOŚĆ
  • SUMIENNOŚĆ
  • ZAANGAŻOWANIE
  • DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU (wymagany staż - lata: 2)

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)
  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE LUB ŚREDNIE TECHNICZNE LUB EKONOMICZNE- PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH- BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI BIZNESOWYCH- ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS Office - BIEGŁOŚĆ W OBSŁUDZE PROGRAMÓW TAKICH JAK Exel, Word i Outlook- DOBRA ORGANIZACJA CZASU PRACY: UMIEJĘTNOŚCI EFEKTYWNEGO PLANOWANIA ZADAŃ I ZARZĄDZANIA PRIORYTETAMI W DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU- ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO NA POZIOMIE KOMUNIKATYWNYM: UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZANIE KORESPONDENCJI ROZMÓW BIZNESOWYCH W JĘZYKU ANGIELSKIM- UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA/ ANALIZOWANIA DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ ORAZ JEJ KOMPLETOWANIA I ARCHIWIZOWANIA- ZDOLNOŚĆ DO PRACY ZESPOŁOWEJ: UMIEJĘTNOŚĆ WSPÓŁPRACY Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, W TYM Z PRODUKCJĄ I SPRZEDAŻ, W CELU ZAPEWNIENIA PŁYNNOŚCI PROCESÓW ZAKUPOWYCH- ELASTYCZNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ ADAPTACJI: GOTOWOŚĆ DO PRACY W ZMIENIAJĄCYM SIĘ ŚRODOWISKU ORAZ ZDOLNOŚĆ SZYBKIEGO DOSTOSOWANIA SIĘ DO NOWYCH WYZWAŃ I TECHNOLOGII- MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ PRZEMYSŁU STOCZNIOWEGO


Miejsce pracy: 00-000 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie

Podobne oferty pracy

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi