Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. Zakupów

Od: Mikomax Sp. z o.o. Sp. k.
Miejsce pracy: Łódź, 93-231

Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 25-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. To ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.

Z inicjatywy Mikomax Smart Office zrealizowany został pierwszy w Polsce projekt badawczy poświęcony smart workingowi. „Smart Working Guidebook for Poland” stanowiący praktyczny przewodnik dla przedsiębiorców, którzy planują wdrożyć ten model w swojej organizacji.

Nasz autorski projekt biurka Stand Up został doceniony w międzynarodowym konkursie Red Dot i otrzymał najwyższą nagrodę Best of the Best The Red Dot Award: Product Design 2017 za wysoką jakość wzornictwa i przełomowy projekt.

W związku z rozwojem firmy i marki poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. Zakupów
Miejsce pracy: Łódź

Do Twoich głównych zadań będzie należało:
Tworzenie zasad i procedur dla realizacji polityki zakupowej,
Opracowywanie strategii zakupowych, dla wybranych kluczowych kategorii zakupowych,
Selekcja, wybór i zarządzanie dostawcami w powierzonym obszarze (we współpracy
z innymi działami firmy),
Prowadzenie efektywnej i proaktywnej współpracy z innymi działami i częściami firmy w celu prognozowania, planowania oraz osiągania / przekraczania oczekiwań biznesowych,
Przygotowywanie zapytań ofertowych dla prowadzonych projektów sprzedażowych,
Prowadzenie uzgodnień handlowych i negocjacji z dostawcami i kooperantami,
Wsparcie merytoryczne organizacji w realizacji efektywnych zakupów w ramach powierzonego obszaru zakupowego m.in. poprzez: monitorowanie rynku, budowanie relacji z potencjalnymi wykonawcami, współudział w opracowywaniu optymalnych standardów technicznych, podejmowanie działań dla maksymalizacji konkurencyjności, dobór optymalnego trybu dla postępowań zakupowych,
Komunikacja z zagranicznymi oraz krajowymi dostawcami produktu,
Monitoring terminowości i jakości dostaw oraz wyjaśnianie pojawiających się nieścisłości.

Oferujemy:
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami,
Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
Rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.

Oczekujemy:
Min. 3 letniego doświadczenia na podobnych stanowiskach, gdzie kandydat/ka był/a odpowiedzialny/a za dobór, wyszukanie i negocjacje warunków handlowych, mile widziana osoba z doświadczeniem powiązanym z przestrzenią biurową lub publiczną,
Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (w mowie i piśmie),
Biegłej obsługi komputera, programów biurowych,
Samodzielności i przedsiębiorczości w działaniu oraz proaktywnej postawy w życiu i pracy,
Umiejętności pracy w zespole, łatwości nawiązywania kontaktów,
Umiejętności autoprezentacji.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi