Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/10/2019.

Opis stanowiska pracy

Pracownik na danym stanowisku będzie odpowiedzialny za:

  • Aktywne oraz samodzielne pozyskiwanie kontrahentów DOSTAWCÓW ZŁOMU.
  • Budowanie dobrych, długotrwałych relacji z obecnymi i nowymi kontrahentami.
  • Przygotowywanie ofert cenowych i koordynacja ich realizacji.
  • Prowadzenie negocjacji handlowych.


Oferujemy:

  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego.
  • Miła atmosfera pracy w ambitnym i energicznym zespole.
  • Dostęp do pakietu socjalnego: ubezpieczenie medyczne, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.

 

Wymagania

Wymagamy:

  • Doświadczenie w handlu minimum 3 lata.
  • Mile widziane doświadczenie w branży złomowej.
  • Odpowiedzialność oraz rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  • Dobra znajomość programów MS Office.
  • Kreatywność oraz chęci do zdobywania wiedzy.
  • Prawo jazdy kat.B

Prezentacja firmy

W branży działamy od ponad 20 lat, konsekwentnie pracując na obecną pozycję. Zdobyte... doświadczenie umożliwia nam profesjonalną odpowiedź na każdą potrzebę rynku. Centrala naszej firmy znajduje się w Dębicy. Równorzędnie działają jeszcze trzy oddziały. Oddział Rzeszów mieści się przy strategicznej trasie wylotowej Rzeszów-Warszawa. Drugi znajduje się w Specjalnej Strefie Ekonomicznej Euro-Park Mielec. Trzeci w Sędziszowie Małopolskim oraz czwarty w Radomiu.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/10/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry