#

Specjalista ds. wsparcia terenowego w IT

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.

Częstochowa, śląskie

Tauron Obsługa Klienta Sp. z o.o.
TAURON to druga co do wielkości Grupa energetyczna w Polsce, zajmująca się wydobyciem węgla oraz produkcją, dystrybucją, sprzedażą energii elektrycznej, ciepła i gazu.

Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.

To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia terenowego w IT

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania na stanowiskach użytkowników
  • Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń
  • Współpraca z innymi obszarami w organizacji przy rozwiązywaniu zgłoszeń i realizacji usług IT
  • Zarządzanie zasobami IT wykorzystywanymi przez Biuro Wsparcia Terenowego
  • Bieżąca aktualizacja danych w bazie CMBD (Maximo)
  • Przygotowywanie sprzętu IT do wydania użytkownikom
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu IT
  • Przygotowywanie do utylizacji sprzętu IT wycofanego z eksploatacji

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia w zarządzaniu konfiguracją i naprawą sprzętu teleinformatycznego (w tym wiedzy technicznej z zakresu oprogramowania)
  • Praktycznej znajomości środowiska MS Windows 7 i 10 pod kątem konfiguracji i usuwania błędów
  • Znajomości zasad działania usługi Active Directory oraz rozwiązań chmurowych
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office zarówno pod kątem technicznym (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów) jak i użytkowym
  • Znajomości podstawowych usług sieciowych w zakresie konfiguracji LAN, WAN
  • Umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną
  • Czynnego prawa jazdy kategorii B (warunek konieczny)
  • Samodzielności w działaniu oraz otwartości na proponowanie ulepszeń
  • Umiejętności współpracy i budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym

Mile widziane:

  • Umiejętność pracy w oparciu o katalogi usług SLA i system zgłoszeń
  • Certyfikaty Microsoft w zakresie systemów operacyjnych MS Windows i pakietu MS Office
  • Uprawnienia SEP do 1 kV
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (Informatyka lub pokrewne)
  • Znajomość j. Angielskiego na poziomie min. A2
  • Doświadczenie w zakresie wsparcia klientów w rozproszonych lokalizacjach

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi