Działamy na obszarze równym niemal 1/5 powierzchni kraju na terenie 5 województw. Codziennie ponad 25 tys. pracowników odpowiada na potrzeby kilku milionów naszych klientów. Naszą misją jest dostarczanie nowoczesnych rozwiązań, które dają energię w ciągle zmieniającym się świecie. Kluczem do naszego sukcesu są pasja i zaangażowanie pracowników.
To, co dla nas ważne, określają wartości PRO, czyli partnerstwo, rozwój i odwaga. Poszukujemy ludzi chętnie rozwijających swoje kompetencje, otwartych na nowe wyzwania, innowacyjnych oraz potrafiących budować partnerskie relacje z klientami i współpracownikami.
Specjalista ds. wsparcia terenowego w IT
Jakie zadania na Ciebie czekają?
- Instalacja i konfiguracja sprzętu teleinformatycznego oraz oprogramowania na stanowiskach użytkowników
- Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń
- Współpraca z innymi obszarami w organizacji przy rozwiązywaniu zgłoszeń i realizacji usług IT
- Zarządzanie zasobami IT wykorzystywanymi przez Biuro Wsparcia Terenowego
- Bieżąca aktualizacja danych w bazie CMBD (Maximo)
- Przygotowywanie sprzętu IT do wydania użytkownikom
- Instalacja i konfiguracja sprzętu IT
- Przygotowywanie do utylizacji sprzętu IT wycofanego z eksploatacji
Czego oczekujemy?
- Doświadczenia w zarządzaniu konfiguracją i naprawą sprzętu teleinformatycznego (w tym wiedzy technicznej z zakresu oprogramowania)
- Praktycznej znajomości środowiska MS Windows 7 i 10 pod kątem konfiguracji i usuwania błędów
- Znajomości zasad działania usługi Active Directory oraz rozwiązań chmurowych
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office zarówno pod kątem technicznym (instalacja, konfiguracja, rozwiązywanie problemów) jak i użytkowym
- Znajomości podstawowych usług sieciowych w zakresie konfiguracji LAN, WAN
- Umiejętności posługiwania się dokumentacją techniczną
- Czynnego prawa jazdy kategorii B (warunek konieczny)
- Samodzielności w działaniu oraz otwartości na proponowanie ulepszeń
- Umiejętności współpracy i budowania relacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
Mile widziane:
- Umiejętność pracy w oparciu o katalogi usług SLA i system zgłoszeń
- Certyfikaty Microsoft w zakresie systemów operacyjnych MS Windows i pakietu MS Office
- Uprawnienia SEP do 1 kV
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (Informatyka lub pokrewne)
- Znajomość j. Angielskiego na poziomie min. A2
- Doświadczenie w zakresie wsparcia klientów w rozproszonych lokalizacjach