Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. Od 1997 r. z usług nazwa.pl skorzystało ponad 1 000 000 Klientów, rejestrując ponad 4 000 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych. Nazwa.pl wyznacza standardy dotyczące bezpieczeństwa w polskim Internecie i w ramach tych działań firma zabezpieczyła ponad 600 000 domen, zarejestrowanych w nazwa.pl i obsługiwanych na serwerach DNS Anycast nazwa.pl, komercyjnymi certyfikatami nazwaSSL DV.
Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient-usługodawca.
Specjalista ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: 31-870 KrakówZespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!
Dlaczego my?
• pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze
• wdrożenie do pracy (lub inna forma współpracy wg preferencji)
• wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
• umowa o pracę
• komfortowe biuro w Krakowie
• stałe podnoszenie kompetencji przez udział w szkoleniach i ciekawych projektach
• możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych
• pakiet atrakcyjnych benefitów
• zniżki na usługi firmowe oraz wiele więcej… (m.in. pakiet startowy, imprezy integracyjne, upominki okolicznościowe dla pracowników oraz ich dzieci itd.)
Kogo poszukujemy?
• posiadasz dobrą znajomość systemu MS Windows 7/10, również w trybie konsoli
• możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze MS Windows Server 2012, 2012R2
• bardzo dobrze znasz budowę i sprawnie konfigurujesz sprzęt komputerowy
• umiejętnie korzystasz z sieci w Windows i Linux
• posiadasz bardzo dobrą organizację pracy, cechuje Cię dokładność i rzetelność
• pracowałeś min. 1 rok na podobnym stanowisku w dziale ServiceDesk/HelpDesk
• masz czynne prawo jazdy kat. B.
• jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania to właśnie na Ciebie czekamy!
Twoim dodatkowym atutem będzie:
• mobilność
• znajomość systemu Linux na poziomie użytkownika
• umiejętność pisania prostych skryptów shell Windows i/lub Linux
• znajomość JIRA/Confluence
• uprawnienia elektryczne eksploatacyjne SEP do 1kV
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Jakie będą Twoje zadania?
• obsługa wewnętrznej sieci komputerowej – prowadzenie spójnego sytemu informatycznego, kontrola nad legalnością oprogramowania, aktualizacja oprogramowania
• wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie oprogramowania systemowego oraz innych aplikacji
• opieka nad komputerami i serwerami klasy PC oraz urządzeniami peryferyjnymi
• dbałość o bezawaryjne działanie stanowisk komputerowych
• prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania