Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 21/10/2018.

Specjalista ds. Wsparcia Technicznego

31-870 Kraków, małopolskie

nazwa.pl- AW

Opis stanowiska pracy

Zespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Jeśli jesteś osobą, która z entuzjazmem i zaangażowaniem będzie rozwiązywała problemy techniczne i chcesz pracować w zespole pasjonatów branży IT, to nie czekaj dłużej i aplikuj!

 

Dlaczego my?

• pełna wyzwań praca w przyjaznej atmosferze

• wdrożenie do pracy (lub inna forma współpracy wg preferencji)

• wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników

• umowa o pracę

• komfortowe biuro w Krakowie

• stałe podnoszenie kompetencji przez udział w szkoleniach i ciekawych projektach

• możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych

• pakiet atrakcyjnych benefitów

• zniżki na usługi firmowe oraz wiele więcej... (m.in. pakiet startowy, imprezy integracyjne, upominki okolicznościowe dla pracowników oraz ich dzieci itd.)

 

Kogo poszukujemy?

• posiadasz dobrą znajomość systemu MS Windows 7/10, również w trybie konsoli

• możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze MS Windows Server 2012, 2012R2

• bardzo dobrze znasz budowę i sprawnie konfigurujesz sprzęt komputerowy

• umiejętnie korzystasz z sieci w Windows i Linux

• posiadasz bardzo dobrą organizację pracy, cechuje Cię dokładność i rzetelność

• pracowałeś min. 1 rok na podobnym stanowisku w dziale ServiceDesk/HelpDesk

• masz czynne prawo jazdy kat. B.

• jesteś dyspozycyjny oraz otwarty na nowe wyzwania to właśnie na Ciebie czekamy!

 

Twoim dodatkowym atutem będzie:

• mobilność

• znajomość systemu Linux na poziomie użytkownika

• umiejętność pisania prostych skryptów shell Windows i/lub Linux

• znajomość JIRA/Confluence

• uprawnienia elektryczne eksploatacyjne SEP do 1kV

• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

 

Jakie będą Twoje zadania?

• obsługa wewnętrznej sieci komputerowej – prowadzenie spójnego sytemu informatycznego, kontrola nad legalnością oprogramowania, aktualizacja oprogramowania

• wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie oprogramowania systemowego oraz innych aplikacji

• opieka nad komputerami i serwerami klasy PC oraz urządzeniami peryferyjnymi

• dbałość o bezawaryjne działanie stanowisk komputerowych

• prowadzenie ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania

Prezentacja firmy

nazwa.pl jest jednym z liderów branży hostingowej w Europie Środkowo-Wschodniej oraz... jedną z największych polskich firm z branży IT. Od 1997 roku tworzy i dostarcza kompleksowe usługi, dzięki którym już dwa miliony użytkowników zaistniało w sieci. Oferowany przez firmę niezawodny hosting oraz poczta e-mail pozwalają rozwijać polski sektor MSP i pobudzać jego ciągły wzrost. To odpowiedzialna, ale także bardzo inspirująca rola.

Poza swoją główną usługą, jaką jest hosting, nazwapl oferuje również serwery VPS, utrzymanie konta pocztowego czy stworzenie strony internetowej za pomocą WWW Kreatora. Daje także możliwość rejestracji domen internetowych. Za pośrednictwem nazwa.pl zarejestrowano już kilka milionów domen, a liczba ta ciągle rośnie. Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie

Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient – usługodawca.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/06/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Zasadnicze zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca Inne , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry