Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/08/2019.

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Katowice, śląskie

IT4KAN sp. z oo

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • wsparcie procesu sprzedaży oraz obsługa posprzedażowa klientów
  • wsparcie działu handlowego na etapie ofertowania i kalkulacji handlowych
  • monitorowanie przetargów oraz opracowywanie ofert i dokumentacji przetargowej
  • analiza rynku oraz konkurencji
  • organizacja akcji marketingowych oraz udział w targach branżowych
  • zarządzanie dokumentacją handlową i przetargową
  • wsparcie w utrzymaniu obecnego portfela klientów
  • współpraca z pozostałymi działami firmy

 

Wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie
  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – mile widziane w branży medycznej
  • mile widziana dobra znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • komunikatywność
  • dokładność, dbałość o szczegóły
  • chęć nauki i podejmowania nowych wyzwań
  • prawo jazdy kat B

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • ciekawą i odpowiedzialną pracę
  • bardzo dobre warunki pracy w przyjaznej atmosferze
  • szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego

 

C.V., list motywacyjny, zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji należy składać w terminie do 19 marca 2019 roku

Skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

IT4KAN to zespół specjalistów dysponujących wieloletnim doświadczeniem w dostarczaniu... nowoczesnych technologii informatycznych oraz kompletnych rozwiązań dla sektora ochrony zdrowia oraz prawników.

W realizacji projektów dla sektora medycznego wyróżnia nas doskonała znajomość charakterystyki branży i wieloletnia praktyka. Doradzamy i dostarczamy rozwiązania sprzętowe oraz oprogramowanie odpowiadające oczekiwaniom i potrzebom rynku medycznego.

Dzięki znajomości sektora prawnego oferujemy rozwiązania pozwalające na sprawne i efektywne zarządzanie procesami w Kancelarii prawnej. Nasz zespół zapewnia kompleksowe wsparcie Kancelarii poprzez budowanie i wdrażanie autorskiego systemu do zarządzania kancelarią , serwis informatyczny oraz dostarczanie usług IT.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
14/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry