HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta Serwisowego
Miejsce pracy: GdańskSpecjalista ds. Wsparcia Obsługi Klienta Serwisowego
Obowiązki:
Opieka nad przypisanymi klientami biznesowymi zgodnie ze standardem pracy obsługi klienta (SOK) i segmentacją klientów
Współpraca z Zespołem Sprzedażowym w Serwisie oraz Zespołem Kierowników Rejonów Serwisowych dedykowanym wspólnemu portfolio klientów
Wsparcie dla Zespołu Sprzedażowego w Serwisie w bieżącej pracy z klientami w tym przygotowywanie dokumentów, umów, aneksów, wycen, ofert
Umawianie wizyt i koordynowanie kalendarza spotkań zespołu sprzedażowego w Serwisie
Aktywna telesprzedaż umów, części zamiennych, modernizacji
Przyjmowanie, analiza i zarządzanie reklamacjami i innymi zgłoszeniami klienta. Przygotowywanie zestawień, raportów, analiz związanych z obsługą klienta w obszarze serwisowym.
Oferta:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przez agencję pracy
Atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji
Pakiet benefitów dodatkowych (opieka medyczna, karta sportowa, możliwość nauki języka angielskiego
bony świąteczne)
Możliwość rozwoju zawodowego: kształcenia zawodowego/ szkoleń i pracy przy realizacji ciekawych projektów.
Wymagamy:
Sprawność obsługi pakietu MS Office w szczególności Excel;
Życzliwość i pro-kliencka postawa (klient wewnętrzny i zewnętrzny);
Umiejętności analityczne (praca z danymi i raportami);
Samodzielność w działaniu, systematyczność oraz doskonała organizacja i umiejętność planowania pracy własnej;
Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.