Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 12/12/2017.

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Opole, opolskie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Na co dzień:

Będziesz odpowiedzialny z weryfikację klientów, obsługę telefoniczną i mailową, kontakt z klientami z takich krajów jak Niemcy, Austria, Szwajcaria.


Oczekujemy: wyłącznie dobrej znajomości j. niemieckiego i pozytywnego nastawienia :) będziesz miał okazję rozwijać się i wspierać tworzenie oddziału call center dla klienta zagranicznego w Opolu.
Masz dodatkowe doświadczenie w Call center? Super! Nigdy nie pracowałeś jako konsultant? Udział w szkoleniach i wsparcie kolegów z zespołu pozwoli Ci bez przeszkód zacząć pracę! :)


W zamian za Twoje zaangażowanie chcemy Ci zaproponować:

  • stabilne zatrudnienie i umowę o pracę
  • ciekawe projekty w których rozwiniesz swoje umiejętności językowe i komunikacyjne
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • jasno określoną ścieżkę kariery
  • niezbędne narzędzia do pracy

Jeżeli zdołaliśmy Cię zainteresować, prześlij swoje CV, skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.

Swoje CV prześlij za pomocą przycisku: APLIKUJ

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane zgłoszenia.


Numer referencyjny: SCC/OPL/11/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/12/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry