
Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckimMiejsce pracy: Katowice
Zadania:
- Weryfikacja przychodzących zgłoszeń w systemie ticketowym i ustalanie priorytetów
- Ocena i eskalacja incydentów o wysokim priorytecie
- Wsparcie konsultantów 1-linii w okresach dużej ilości zgłoszeń
- Dbanie, aby wszelkie procedury były przestrzegane
- Szkolenie nowych osób w zespole
- Poszukiwanie możliwości automatyzacji procesu
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (B2+/C1) oraz dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej B2)
- Zdolności analityczne i zorientowanie na szczegóły
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- Motywacja do rozwoju
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracy
- Elastyczne godziny
- Szeroki pakiet benefitów
- Możliwość rozwoju w strukturze
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.