Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/07/2020.

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim - rekrutacja online

Katowice, śląskie

HRK S.A.

Opis stanowiska pracy

Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckimMiejsce pracy: Katowice

Zadania:

  • Weryfikacja przychodzących zgłoszeń w systemie ticketowym i ustalanie priorytetów
  • Ocena i eskalacja incydentów o wysokim priorytecie
  • Wsparcie konsultantów 1-linii w okresach dużej ilości zgłoszeń
  • Dbanie, aby wszelkie procedury były przestrzegane
  • Szkolenie nowych osób w zespole
  • Poszukiwanie możliwości automatyzacji procesu

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (B2+/C1) oraz dobra znajomość j. angielskiego (co najmniej B2)
  • Zdolności analityczne i zorientowanie na szczegóły
  • Rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Motywacja do rozwoju

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracy
  • Elastyczne godziny 
  • Szeroki pakiet benefitów
  • Możliwość rozwoju w strukturze

Prezentacja firmy

HRK jest jedną z największych firm doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim.... Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Wrocławiu. Nasi konsultanci tworzą interdyscyplinarny zespół profesjonalistów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry