Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 17/08/2019.

Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego

Poznań, wielkopolskie

Gi Group Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Poszukujesz stabilnej pracy w oparciu o umowę o pracę?

Możesz pochwalić się znajomością języka niemieckiego na poziomie B2+/C1?

Dobrze posługujesz się pakietem MS Office i interesuje Cię praca w międzynarodowej firmie?

Lubisz kontakt z ludźmi i zależy Ci na realnym rozwoju?

 

Jeśli na powyższe 4 pytania odpowiedziałaś/eś twierdząco, to ta oferta jest dla Ciebie.

 

Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy, prężnie rozwijającej się na Polskim rynku od wielu lat, zatrudniającej ponad 3500 osób, w 15 lokalizacjach na teranie Polski - poszukujemy osób na stanowisko:

Wymagania

Interesuje Cię:

  • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowym i długofalowym projekcie.
  • Realna możliwość rozwoju w wewnętrznych strukturach firmy – nie tylko w obszarze Obsługi klienta.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie względem innych ofert na rynku poznańskim.
  • Praca w międzynarodowym środowisku z klientem ze Szwajcarii, Austrii i Niemiec.
  • Możliwość zatrudnienia w 3 wariantach: pełen etat, 3/4 etatu, 1/2 etatu.
  • Grafik dostosowany do Twoich preferencji.
  • Szkolenia językowe finansowane przez pracodawcę.
  • Płatny trening wdrażający pod okiem doświadczonych specjalistów.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Pakiet relokacyjny.
  • Bogaty pakiet benefitów.
  • Przyjazna, niekorporacyjna atmosfera pracy.

Chętnie podejmiesz się:

  • Telefonicznej i mailowej obsługi klienta niemieckojęzycznego; udzielaniu wsparcia klientom – tylko połączenia przychodzące.

Jesteś osobą, która:

  • Jest komunikatywna, lubi rozmawiać z ludźmi.
  • Bardzo dobrze posługuje się j.niemieckim (poziom B2+/C1).
  • Sprawnie pracuje z pakietem MS Office.
  • Posiada doświadczenie w Obsłudze klienta (dodatkowy atut).

Prezentacja firmy

Gi Group jest międzynarodową agencją pracy i doradztwa personalnego. Prowadzimy... działalność w zakresie m.in. stałego i czasowego zatrudnienia, wyszukiwania i selekcji oraz outsourcingu. Dzięki bezpośredniej obecności i partnerstwom strategicznym działamy w 57 krajach świata. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta , Praca Praca dla studenta
do góry